آخرین اخبار

17. فروردين 1400 - 17:09   |   کد مطلب: 39725
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت که با شناسایی ۹۱ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان به ۱۱ هزار و ۷۴ رسیده است.

به گزارش رودآور؛ دکتر «محمد طاهری» روز سه شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: همچنین با فوت ۲ بیمار دیگر در ۲۴ ساعت گذشته مجموع متوفیان قطعی ابتلا به کرونا در این استان از ابتدای اپیدمی این ویروس تاکنون به یک هزار و ۵۸۳ نفر رسید.

وی بیان کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های این استان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۸۱۳ مورد بوده است که ۱۴۳ نفر از مراجعان به بیمارستان ها در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی همدان اضافه کرد: در عین حال هم اینک ۱۵ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی. سی. یو مراکز درمانی این استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۵ بیمار وخیم گزارش شده است.

وی درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۸۹، بهار ۶۴۷، تویسرکان ۷۰۸ ، رزن ۴۸۵، درگزین ۲۰۶، فامنین ۱۹۹ و کبودراهنگ ۷۰۰ نفر است.

وی افزود: همچنین تاکنون ۲ هزار و ۱۳ نفر در ملایر، یک هزار و ۲۸۸ نفر در نهاوند و چهارهزار و ۱۵۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

براساس آخرین رنگ بندی اعلام شده در استان همدان، شهرستان های نهاوند و تویسرکان در وضعیت قرمز، کبودراهنگ و فامنین در وضعیت نارنجی و ۶ شهرستان دیگر استان در شرایط زرد کرونایی قرار دارند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان