آخرین اخبار

23. فروردين 1400 - 15:22   |   کد مطلب: 39736
رئیس سازمان اورژانس کشور با بیان اینکه استان همدان از نظر دارو و تجهیزات کمبودی برای مبارزه با کرونا ندارد، گفت: مراکز 16 ساعته و ساعت کار مراکز جامع سلامت برای مقابله با کرونا و همچنین تخت های بیمارستانی برای خدمت رسانی بهتر به مردم افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ امروز 23 فروردین 1400، پیرحسین کولیوند رئیس سازمان اورژانس کشور در سفره یک روزه خود به همدان روند ارائه خدمات بهداشتی، درمانی و فوریت های پزشکی در موج چهارم شیوع بیماری کرونا در اين استان بازدید کرد.

وی در حاشیه این سفر و در بازدید از بخش های مختلف بیمارستان شهید سلیمانی تويسركان و دیدار با بیماران بستری در بخش های کرونا، با قدردانی از زحمات شبانه روزی نیروهای اورژانس و کادر درمان این استان؛ گفت: وضعیت خدمت رسانی به بیماران کووید_19 با توجه به شروع موج چهارم این بیماری مطلوب است.

وی از برنامه ریزی دقیق دانشگاه علوم پزشکی همدان در مواجه با موج چهارم خبر داد و اظهار کرد: در این استان رعایت دستورالعمل های بهداشتی، افزایش مراکز 16 ساعته و ساعت کار مراکز جامع سلامت برنامه ریزی شده و کادر درمانی فعالیت خود در خدمت رسانی به مردم را با جدیت دنبال می کنند.

رئیس سازمان اورژانس کشور افزود: با وجود آن که بیش از یک سال از شیوع کرونا ویروس می گذرد، اما کادر درمانی و بهداشتی همچنان با روحیه بالا، خوب و کامل به مردم خدمت رسانی می کنند.

کولیوند همچنین با بیان اینکه در بازدید انجام شده مشخص شد که استان همدان از نظر دارو و تجهیزات کمبودی ندارد، عنوان کرد: خوشبختانه در اجرای طرح های توسعه کارهای مناسبی انجام شده و حتی تخت های بیمارستانی برای مراقبت از بیماران مبتلا به کرونا افزایش یافته است.

به گزارش رودآور؛ رئیس سازمان اورژانس کشور در سفر یک روزه خود به استان همدان از بیمارستان شهید قدوسی شهرستان نهاوند و اورژانس در دست ساخت ملایر نیز بازدید کرد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان