آخرین اخبار

27. فروردين 1400 - 23:57   |   کد مطلب: 39756
واکنش وزیر بهداشت به سوء استفاده مدیران شهرداری آبادان از سهمیه واکسن پاکبانان؛
مدیران متخلف شهرداری به مراجع قانونی معرفی شوند/ معاون بهداشتی علوم پزشکی آبادان برکنار شد
وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، دستور عزل معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر واکسیناسیون را صادر کرد.

 

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، در پی سوء استفاده برخی از مدیران و کارمندان شهرداری آبادان در راستای تخصیص سهمیه واکسن به پاکبانان، وزیر بهداشت در نامه‌ای به رییس دانشکده علوم پزشکی آبادان، دستور عزل معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن سازی در اسرع وقت را صادر کرد.

 متن نامه وزیر بهداشت به شرح زیر است:

جناب آقای دکتر سلمان زاده
رییس محترم دانشکده علوم پزشکی آبادان

متاسفانه با خبر شدیم که بعضی از مدیران و کارمندان منتسب به شهرداری آبادان در راستای تخصیص سهمیه واکسن به پاکبانان از این حرکت خدا پسندانه و خیرخواهانه برای گروهی که در معرض شدید آلودگی با پسماند‌های آلوده قرار دارند، سوء استفاده و واکسن تزریق نموده‌اند. این درحالیست که تاکنون مسئولین ارشد وزارتخانه که مستمراً در بازدید‌های میدانی در معرض گرفتاری با ویروس می‌باشند و به عنوان گروه اولویت دار پزشکی حق استفاده از واکسیناسیون را دارند به نفع نیازمندان دیگر، از این حق قانونی، شرعی و عرفی خود گذشتند گروهی که در اولویت‌های سوم و چهارم می‌باشند چنین سوءاستفاده‌ای نموده اند، لذا ضروریست در اسرع وقت موارد زیر اجرا شود:

۱- معاون بهداشتی و مدیران ناظر بر اجرای برنامه ایمن سازی در اسرع وقت عزل گردند.

۲- کلیه کسانی که عامداً با این رفتار غیرمنصفانه و سوءاستفاده همراهی کرده‌اند و کسانی که به نحو ناشایست و ناعادلانه واکسینه شده‌اند، به مراجع قانونی معرفی شوند.

۳- نتیجه حداکثر تا پایان وقت اداری فردا شنبه ۱۴۰۰/۱/۲۸ به اینجانب گزارش شود. بدیهی است هرگونه تکرار مورد فوق الذکر با برخورد محکم‌تری مواجه خواهد شد.

دکتر سعید نمکی
وزیر

انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان