آخرین اخبار

28. فروردين 1400 - 13:34   |   کد مطلب: 39768
رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان با بیان اینکه کرونا، در دو روز جان ۴۱ نفر از مردم استان را گرفت گفت: ظرفیت تخت‌های بیمارستان‌های استان در حال تکمیل است.

به گزارش رودآور به نقل از خبرگزاری فارس از همدان، رشید حیدری‌مقدم ظهر امروز در ستاد استانی مقابله با کرونا با بیان اینکه ویروس جهش‌یافته کرونا وضعیت استان را قرمز کرده است اظهار کرد: ظرفیت اغلب تخت‌های بیمارستان و آی‌.سی.یو در استان تکمیل شده است است.

وی با بیان اینکه مردم به طور جدی از دورهمی‌های خانوادگی و شرکت در اجتماعات پرهیز کنند گفت: دستگاه‌های اکسیژن‌ساز ما در استان با حداکثر توان فعالیت دارند، اما پاسخگوی این موج از شیوع کرونا در استان نیستند بنابراین مردم باید رعایت کنند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: تعداد فوتی‌ها در اسفندماه ۲۰ نفر بود، این در حالی است که فقط در ۲۵ و ۲۶ فروردین‌ماه، ۴۱ نفر بر اثر ابتلا به کرونا در استان فوت شده‌اند.

وی با بیان اینکه متاسفانه در ۲۵ فروردین ۲۱ نفر و در ۲۶ فروردین ۱۹ نفر به دلیل ابتلا به کرونا در استان همدان جان خود را از دست دادند گفت: موج چهارم کرونا بسیار سهمگین و گسترده است، مردم باید مراقب باشند.

انتهای پیام/ 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان