آخرین اخبار

6. خرداد 1400 - 17:06   |   کد مطلب: 39955
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: در روزهای منتهی به انتخابات احتمال می رود برخی افراد سودجو برای آن که مردم را تحت فشار قرار دهند با حیله و نیرنگ، دست به احتکار کالاهای اساسی جامعه و حتی اخلال در نظام اقتصادی بزنند، با این وجود دستگاه قضایی از تمام ظرفیت خود برای برخورد قاطع با این افراد وارد میدان می شود.

به گزارش رودآور، «محمدرضا عدالتخواه» ظهر امروز در جمع معاونین و اعضای شورای قضایی استان همدان، با اشاره به منویات رهبر انقلاب مبنی بر این که خرمشهرها در پیش است، گفت: یکی از این عرصه ها انتخابات  خرداد ماه سال جاری است و وظیفه تک تک بما ه عنوان نیروهای انقلاب این است تا با مطالعه و مشورت، اقدامات قابل قبولی برای حضور حداکثری آحاد مردم در انتخابات در پیش داشته باشیم.

*اولویت نظام، حضور حداکثری برای انتخاباتی حماسه ساز است

وی اظهار کرد: آنچه که در وهله نخست برای نظام جمهوری اسلامی ایران ارزشمند و مورد تأکید است، حضور حداکثری برای برگزاری انتخاباتی حماسه ساز است و در مرحله بعد انتخاب فرد اصلح مطابق با معیارها و آرمان های اسلامی و انقلابی تا کاندیدایی که درد مردم را درک می کند و برنامه برای حل مشکلات جامعه به ویژه معیشت مردم داشته باشد انتخاب شود.

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: حسودان، منافقین، سلطنت طلب ها، ضدانقلاب ها و فتنه گرها همه درصد این هستند تا ضربه ای به اصل انتخابات بزنند، با این وجود مردم ایران همچون انتخابات دیگر با حضور پرشور و شعور خود نقشه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

*آمادگی دستگاه قضا برای خنثی سازی نقشه های شوم دشمنان در انتخابات جاری

عدالتخواه تصریح کرد: دشمن برای انتخابات سال جاری همانند دیگر انتخابات به دنبال فتنه انگیزی، انحراف افکنی و ایجاد بحران و ناامنی است، بی تردید در این فضا برای جلوگیری از هر نوع مشکلی باید آمادگی لازم را داشته باشیم تا با درایت، صبر، مشورت، همفکری، همکاری، همدلی، وحدت و برنامه ریزی نقشه های آنان را خنثی کنیم.

*پیش بینی شعب ویژه قضایی برای رسیدگی به تخلفات احتمالی در انتخابات

وی همچنین با بیان اینکه نباید از منابع عمومی و بیت المال برای هیچ کدام از کاندیداها در سطح استان استفاده شود، افزود: به این منظور و در مجموع برای پیگیری هر نوع تخلف احتمالی، شعب ویژه رسیدگی به این گونه موارد چه در دادسراها و دادگاه ها و چه در دادگاه های تجدیدنظر پیش بینی شده، تا در مواقع لزوم حتی در شب نیز جلسات اضطراری برگزار شود و اجازه تخلف به هیچ فرد یا گروهی داده نشود.

*ورود دستگاه قضایی برای جلوگیری از اخلال در نظام اقتصادی در روزهای منتهی به انتخابات

عدالتخواه عنوان کرد: در روزهای منتهی به انتخابات احتمال می رود برخی افراد سودجو برای آن که مردم را تحت فشار قرار دهند با حیله و نیرنگ، دست به احتکار کالاهای اساسی جامعه و حتی اخلال در نظام اقتصادی بزنند، با این وجود دستگاه قضایی از تمام ظرفیت خود برای همکاری با سازمان بازرسی، تعزیرات، دادسرا و واحدهای پیشگیری استفاده می کند.

وی در ادامه به سفر پر خیر و برکت آیت الله رئیسی به استان همدان در ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: خوشبختانه در این سفر بیش از ۱۱۰ میلیارد تومان اعتبار به منظور پیگیری و رفع مشکلات مجموعه دستگاه های قضایی استان اختصاص داده شد.

*راه اندازی خط تولید کارخانه کیوان با دستور آیت الله رئیسی و پیگیری دستگاه قضایی همدان

رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: با بازدید آیت الله رئیسی از کارخانه تعطیل شده کیوان در همدان و مصوبات و دستورات وی برای رفع مشکلات کارخانه، در حال حاضر با پیگیری های دادستان همدان، برخی از موانع برداشته شده و فاز نخست خط تولید آن با پیگیری دستگاه قضایی راه اندازی شده است و امید آن که پایدار بماند.

*عدم حضور مسئولان اجرایی در واحدهای تولیدی، از عوامل اصلی رکود و تعطیلی کارخانه ها

عدالتخواه با بیان اینکه یکی از عوامل اصلی رکود و تعطیلی واحدهای تولیدی عدم حضور مسئولان اجرایی برای بازدید و رسیدگی به مشکلات کارخانه هاست، عنوان کرد: بی تردید با بازدیدها مشکلات شناسایی می شود و بعد با احصاء مشکلات، می توان راهکارهایی زیربنایی برای رفع موانع ارائه داد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان