آخرین اخبار

11. خرداد 1400 - 12:11   |   کد مطلب: 39980
رئیس ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات تویسرکان با بیان اینکه تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن در شهرستان اندیشیده شده، گفت: برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به هر گونه تخلف انتخاباتی دو شعبه ویژه یکی در دادگاه و یکی در دادسرای شهرستان تشکیل شده و با خاطیان قاطعانه برخورد قضایی می شود.

محمد ساسانی در گفت و گو با خبرنگار رودآور، گفت: با توجه به انتخابات پیش روی در ۲۸ خرداد ماه، ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخاباتی شهرستان تشکیل و جلسات متعددی نیز در روزهای گذشته برگزار شده است.
وی به اهداف تشکیل این ستاد پرداخت و اظهار کرد: برابر با مفاد سند راهبردی، برگزاری انتخاباتی سالم، امن و رقابت پذیر و نیز فراهم ساختن شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای از اهداف اولیه این ستاد است.
رئیس دادگستری تویسرکان تاکید کرد: اعضای این ستاد به همراه شورای تامین شهرستان، با برنامه ریزی های انجام شده و به هنگام، برای صیانت از آراء مردم از هیچ کوششی دریغ نمی کنند.
ساسانی همچنین به فراهم ساختن تمهیدات لازم به منظور رعایت شیوه نامه های بهداشتی با توجه به شیوع کرونا هم اشاره کرد و گفت: با همکاری دستگاه های متولی و مسئولان امر تصمیم بر آن شده تا علاوه بر ضدعفونی شعب اخذ رای و تهیه امکانات و اقلام بهداشتی، یک نفر از کادر درمان نیز در محل مستقر شود تا همشهریان با اطمینان خاطر در بزرگترین رویداد سیاسی کشور حضوری حداکثری داشته باشند.
وی ادامه داد: پلیس فتای شهرستان هم با توجه به ظرفیت های خود به دنبال رصد و پایش فضای مجازی است تا در این بخش اگر هر گونه تخلفات احتمالی از سوی کاندیداها یا حامیان آنان اتفاق افتاد، در وهله نخست با تذکر و ارشاد و در مراحل بعد قاطعانه برخورد قضایی داشته باشد.
رئیس دادگستری تویسرکان افزود: نکته حائز اهمیت آن که با هدف برگزاری انتخاباتی سالم برای جلوگیری از هر گونه تخلفات احتمالی چه قبل از آغاز رسمی تبلیغات و چه در حین تبلیغ و یا زمان برگزاری انتخابات یک شعبه ویژه در دادگاه و یک شعبه در دادسرا برای رسیدگی سریع و خارج از نوبت به پرونده های مربوطه راه اندازی شده و با خاطیان مجدانه برخورد می شود.
ساسانی همچنین به کاندیداها نیز توصیه کرد تا از بدخلاقی های انتخاباتی، فرافکنی و سیاه نمایی نسبت به کاندیدای رقیب اجتناب و در تبلیغات خود جانب انصاف را رعایت کنند و به اعلام برنامه های خود بپردازند و عمل به قانون را فصل الخطاب برنامه های خود قرار دهند.
وی ابراز امیدواری کرد با استعانت از خداوند متعال و تعامل اعضای ستاد پیشگیری و رسیدگی به جرائم و تخلفات انتخابات و دیگر متولیان امر شاهد برگزاری انتخاباتی سالم در سطح شهرستان با حضور حداکثری مردم پای صندوق رای باشیم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان