آخرین اخبار

12. خرداد 1400 - 15:24   |   کد مطلب: 39986
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان از بستری ۱۴ بیمار مبتلا به کرونا در بخش ICU در استان همدان خبر داد. 

به گزارش رودآور؛ محمد طاهری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با بیان اینکه تعداد موارد بیماری کرونا در استان در بخش سرپایی و بستری به ۱۸۵ مورد جدید رسیده است‌ اظهار کرد: از ابتدای بیماری در بخش سرپایی ۴۲ هزار و ۹۹۴ مورد ابتلا گزارش شده و موارد ابتلا در بخش بستری به ۱۷ هزار و ۴۲۷ مورد افزایش یافته است.
وی از فوت سه نفر در استان طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد و با بیان اینکه مجموع فوتی‌ها از ابتدای بیماری به ۲ هزار و ۱۸۰مورد در استان رسیده است خواستار رعایت پروتکل‌های بهداشتی توسط مردم شد.
سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا تعداد مراجعین سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا را طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۹۰ مورد عنوان کرد و ادامه داد: از این تعداد ۵۹ مورد در بخش عادی و ۱۴ نفر در بخش ICU بستری هستند و حال ۳۹ نفر وخیم گزارش شده است.
وی در رابطه با آمار ابتلا به کرونا در شهرستان‌ها گفت: در اسدآباد ۷۷۱ نفر، شهرستان بهار ۹۵۰ نفر، تویسرکان ۹۸۹ نفر، رزن ۷۴۴ نفر، درگزین ۲۷۹ نفر، فامنین ۳۱۱ نفر، کبودراهنگ یک‌هزار و سه نفر، ملایر ۳ هزار و ۱۴۴ نفر، نهاوند ۲هزار و۲۴۲ نفر، همدان ۶ هزار و ۵۸۹ نفر و خارج از استان ۴۰۵ نفر به این بیماری مبتلا شده‌اند.
طاهری در پایان سخنانش ضمن اینکه از مردم خواست نسبت به رعایت پروتکل‌های بهداشتی جدی باشند یادآور شد: برگزاری دورهمی‌های خانوادگی باعث افزایش ابتلا به این بیماری می‌شود که مردم باید برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از این برنامه‌ها پرهیز کنند.
انتهای پیام/

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان