آخرین اخبار

31. خرداد 1400 - 7:03   |   کد مطلب: 40032
محمدمهدی مفتح با بیان اینکه مردم با وجود تنگ دستی و معیشت سخت خود و گلایه مندی بسیار از دولت، اما با امید به آینده حماسه حضور دیگری رقم زدند، گفت: آیت الله رئیسی با کارنامه درخشان و پرکار خود، می تواند با یک برنامه ریزی فشرده، مشکلات حاد اولیه مردم را یکی پس از دیگری حل کند.

«محمدمهدی مفتح» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ گفت: ملت متدین و پرافتخار ایران اسلامی در انتخابات 28 خرداد ماه حماسه آفریدند و آنان پیروز نخست این عرصه هستند.

وی اظهار کرد: مردم با مشکلات اقتصادی فراوانی مواجه هستند، ولی با همه این دلگیری ها و گلایه مندی هایی که دررابطه با وضعیت معیشتی و مسائل زندگی از دولت داشتند در انتخابات پر شور و شعور حاضر شدند.

*نتیجه انتخابات 28 خرداد برکات زیادی به دنبال دارد

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس افزود: در حقیقت این ملت با حضور یکپارچه خود حماسه ای بزرگ خلق کردند و به عنایت خدا، نتیجه انتخابات نتیجه مناسبی بود که می تواند برای مردم برکات زیادی داشته باشد.

*رئیس جمهور منتخب مردم با کارنامه پر کار؛ وظایفش را به درستی انجام می دهد

مفتح اشاره به سوابق اجرایی درخشان و قابل مشاهده آیت الله رئیسی در سال های اخیر و نیز در طول بیش از 40 سال گذشته، تصریح کرد: رئیس جمهور منتخب این ملت با چنین کارنامه پرکاری، بی تردید می تواند وظایف تعیین شده در قوانین جمهوری اسلامی را به درستی پیاده سازی کند.

وی عنوان کرد: از سویی دیگر ایت الله رئیسی، با توجه به شرایط کنونی که مردم در اوج تنگ دستی و اقتصادی نامناسب خود در انتخابات حضور یافتند، وظیفه سنگینی در قبال آنان دارد.

*مردم با وجود تنگ دستی اما با امید به آینده حماسه حضور دیگری رقم زدند

سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه مجلس همچنین گفت: بی تردید در این شرایطی که مردم با وجود سختی معیشت، اما با امید و انگیزه به آینده، حماسه حضور دیگری را خلق کردند، نحوه انجام وظایف ریاست جمهوری نیز حساس تر و مهمتر می شود.

مفتح ادامه داد: با سوابقی که از آیت الله رئیسی در دست است، او می تواند با یک برنامه ریزی دقیق و اولویت بندی مشکلات حاد اولیه مردم که در زندگی با ان مواجه هستند را سریعتر حل کند.

وی اظهار کرد: البته ناگفته نماند کاری که می خواهد به درستی انجام شود، به طور طبیعی زمان می برد و مدتی باید بگذرد، تا مردم نتیجه فعالیت ها را ببینند، اما انتظارشان این است؛ برنامه ریزی ها  و زمانبندی ها برای حل مشکلاتشان فشرده باشد تا سریعتر به نتیجه برسد و به صورت ملموس و محسوس تغییرات مثبت جدید را احساس کنند.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان