آخرین اخبار

7. تير 1400 - 12:25   |   کد مطلب: 40061
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا با بیان اینکه درون مایه انقلاب اسلامی نه بزرگ به شیطان بزرگ است، گفت: هر جنایتی در جهان رخ می دهد پای امریکا در میان است و فاجعه ترور آیت الله بهشتی مصداق بارزی از حقوق نابشرامریکایی محسوب می شود.

به گزارش رودآور، «حجت الاسلام سیدعلیرضا ادیانی» در مراسم گرامیداشت هفته قوه قضائیه و هفته بازخوانی حقوق بشر امریکایی، گفت: استان همدان سرداران ملی، شهدا و علمای بزرگی در دل خود پرورش داده است که جزء ستارگان بی بدیل ایران اسلامی هستند.

*چهره رئوف شهید بهشتی مغفول مانده

وی با اشاره به شهدای ترور هفتم تیر ماه سال ۱۳۶۰ اظهار کرد: نسل ها و قرن ها باید بگذرد تا شبیه بهشتی تربیت شود، رأفت، مهربانی و دلدادگی این شهید والامقام به اسلام و انقلاب مغفول مانده و ایران اسلامی امروز اقتدار و عزت خود را مدیون خون پاک شهداست که جانشان را با خدا معامله کردند.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا افزود: هرچه هست و هر چه داریم همه به برکت شهدا رقم خورده و هرآنچه نداریم به دلیل پشت پا زدن به آرمان شهدا است، چرا که انجام امور بدون تفکر جهادی و تنها با ظاهری اتوکشیده به سرانجام نمی رسد.

* فاجعه ترور بهشتی مصداق بارزی از حقوق نابشرامریکایی است

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به سخنان امام خمینی(ره) مبنی بر اینکه بهشتی یک ملت بود، تصریح کرد: فاجعه ترور بهشتی توسط عاملان استکبار مصداق بارزی از حقوق نابشرامریکایی است.

وی عنوان کرد: شهید آیت الله بهشتی به عنوان سیدالشهدای انقلاب اسلامی، نقش مؤثر و تعیین کننده در مبارزات انقلابی داشت و نباید از تلاش او برای تدوین قانون اساسی و گنجاندن اصل ولایت فقیه در این قانون غافل ماند.

*پای امریکا در تمامی جنایات رخ داده در جهان در میان است

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا ادامه داد: در هر جایی از جهان که گرفتاری و جنایتی رخ می دهد، بی تردید پای امریکا و حقوق نابشر این دولت جنایتکار و سازمان های تروریستی وابسته به آن در میان است، از کشتار بی رحمانه زنان و کودکان یمنی گرفته تا جنایات رخ داده در فلسطین.

حجت الاسلام ادیانی با بیان اینکه استکبارستیزی از مبانی انقلاب اسلامی است، عنوان کرد: امام راحل(ره) در اقدامی بزرگ عنوان کردند امریکا شیطان بزرگ است و امثال شهید بهشتی ها به عنوان پرورش یافتگان مکتب امام(ره)، با اتکا به آیات و روایات، امریکا را مظهر جنایات در جهان ترسیم کردند.

وی با تأکید کرد: بنابراین امروز امریکا میلیاردها دلار هزینه می کند تا ملت های آزادیخواه جهان مرگ بر امریکا نگویند و تاکنون موفق نشده است.

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ناجا همچنین با اشاره به جنایات گسترده امریکا علیه ملت ما و دیگر کشورهای مستقل، گفت: راه اندازی جنگ هشت ساله علیه ملت ایران، تحریم های شدید اقتصادی و دارویی و به شهادت رساندن انسان های وارسته ای همچون شهید سلیمانی ها همه نشانگر حقوق نابشر امریکایی و جنایات این کشور متخاصم است.

*درون مایه انقلاب اسلامی نه بزرگ به شیطان بزرگ است

حجت الاسلام ادیانی با اشاره به اینکه جنایات امریکا علیه ملت ما با حقوق بشر در کنار هم قرار نمی گیرد، تأکید کرد: انقلاب اسلامی ایران بر پایه حمایت از ملت های مظلوم و استکبارستیزی بنا شده و مقابه با نظام سلطه به ویژه امریکای جنایتکار را نیز همیشه در دستور کار خود دارد.

وی با بیان اینکه به فرموده امام خمینی(ره)، امریمکا شیطان بزرگ است، تصریح کرد: درون مایه انقلاب اسلامی ایران به عنوان انقلابی مستقل؛ نه بزرگ به استبداد، نه بزرگ به حقوق نابشر و سلطه امریکایی است و به همین دلیل ما "مرگ بر امریکا" می گوییم.

*امریکا جنایات بسیار علیه انسانیت انجام داده

همچنین حجت الاسلام سیدحسن فاضلیان رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان همدان در این مراسم گفت: جنایات امریکا تنها مختص به ملت ایران نیست و این دولت متخاصم از بدو تأسیس خود تاکنون نسبت به ملت های بسیار و در مجموع نسبت انسانیت جنایات بسیار انجام داده است.

*شهید بهشتی علمدار امام(ره) بود

وی با بازخوانی ۱۷ هزار شهید ترور جمهوری اسلامی ایران به ویژه شهدای ترور تیرماه سال ۱۳۶۰، اظهار کرد: از شهید بهشتی باید به عنوان عمدار امام خمینی(ره) یاد کرد، هرچند که فقدان او و دیگر شهدای انقلاب در کشور احساس می شود، اما این شهدا با خون پاک خود انقلاب اسلامی را بیمه کرده اند.

به گزارش روابط عمومی دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان همدان یکم تا هفتم تیرماه در تقویم کشورمان به نام هفته قوه قضائیه و ششم تا دوازدهم تیر ماه به نام هفته بازخوانی و افشای حقوق بشر امریکایی ثبت شده است.

انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان