آخرین اخبار

26. تير 1400 - 20:03   |   کد مطلب: 40082
خطیب نماز جمعه تویسرکان با اشاره به افزایش سرقت ها و سلب امنیت در این شهرستان توسط معتادین متجاهر، گفت: شورای تامین چرا تدبیر نمی کند؟! چرا که اگر با این روند پیش برویم، محصولات باغی هم امنیت نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار رودآور، حجت الاسلام مرتضی موحدی در خطبه های نماز جمعه ۲۵ تیرماه در تویسرکان گفت: ازدواج دستور صریح قرآن کریم به عنوان محبوبترین بنا نزد خداوند متعال، سنت و سفارش پیامبر اکرم (ص) مورد توصیه امیرالمومنین وائمه هدی است و ثواب بسیار عظیمی دارد.
وی اظهار کرد: از این رو پا درمیانی برای ازدواج آن قدر ارزشمند است که به فرموده پیامبر اکرم(ص) برای ازدواج دو نفر هر قدم یا کلامی که صرف می شود، ثواب عمل یک سال عبادت را دارد.
امام جمعه تویسرکان با اشاره به افزایش سرقت های اخیر در سطح شهرستان و گلایه مندی های مردم چه در روستاها و چه در شهر، افزود: وسایل دم دستی باغات، معابر، اماکن عمومی، کابل های برق، در سایه ازدیاد مواد مخدر و معتادان متجاهر امنیت ندارد.
حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: مکرر در جلسات تذکر دادیم اما از آنجا که اثر نکرد، ناچار شدیم از این تریبون مقدس بیان کنیم، رسالت این تریبون این است که به معضلات و مشکلات بپردازد.
وی تاکید کرد: آقایان متولی امر، چرا اقدامات لازم را انجام نمی دهند؟! شورای تامین چرا تدبیر نمی کند؟! واقعا متولیان امر باید دغدغه داشته باشند.
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: زمانی که امنیت کشور ما زبانزد دنیاست و نیروهای امنیتی ما با غارتگران بین المللی و سازمانی،  به نحو احسنت برخورد می کنند، چرا در تویسرکان مدتی است یک تعداد معتاد متجاهر واقعا امینت را از جامعه با یکسری دله دزدی ها که به راحتی می شود جمع کرد، سلب کرده اند؟
حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: هم شورای تامین و مسئولان شهرستان انتظار داریم، رضایت مردم را جلب کنند، اگر با این روند پیش برویم، محصولات باغی هم امنیت نخواهند داشت و این دغدغه جدی برای مردم است.
وی ادامه داد: بنابراین مطالبه جدی بنده از مسئولان امر، خاصه شورای تامین این است که در این باره تدبیر داشته باشد و با این مسئله و دزدی ها برخورد جدی داشته باشند، دادستانی باید ورود پیدا کند، آن هم ورود موثر، تا مردم اثر این ورود موثر را ببینند.
امام جمعه تویسرکان در ادامه با اشاره به اینکه ۲۶ تیرماه سالروز تاسیس شورای نگهبان است گفت: از دیدگاه امامین انقلاب تشخیص شورای نگهبان میزان و برای نظام اهمیت حیاتی دارد، چرا که استکبار با شبکه نفوذ خود  انحراف انقلاب را می خواهد و شورای نگهبان مانع انحراف است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان