آخرین اخبار

13. شهريور 1400 - 19:38   |   کد مطلب: 40167
رئیس کل دادگستری استان همدان گفت: در صورتی که ادله و مستندات کامل و جامعی برای مصادیق ترک فعل مدیری وجود داشته باشد، دستگاه قضا پرونده برای مدیر یا مدیران خاطی تشکیل داده و با جد با آنان برخورد می کند.

به گزارش رودآور، «محمدرضا عدالتخواه» در جمع ائمه جمعه استان همدان، با بیان اینکه برای پیشرفت و بهتر شدن امور پذیرای تمام پیشنهادات و انتقادات هستیم، گفت: دستگاه قضا همیشه به دنبال برقراری عدالت بوده و اگر عده ای هرچند اندک عملکرد مثبتی ندارند نباید آن را به کل دستگاه نسبت داد.
وی همچنین با اشاره به این که سابق بر این بیش از 90 درصد رؤسای دادگستری ها و دادستان های استان همدان در شهرستان های محل خدمت خود ساکن نبودند، گفت: با این وجود دو سالی می شود که در کمتر چهار ماهه از نیروهای جوان و انقلابی با شرط استقرار در محل خدمت در این سمت ها استفاده کرده ایم.
رئیس کل دادگستری استان همدان افزود: ائمه جمعه مطمئن ترین ارکان در شهرستان ها هستند که باید از ظرفیت این افراد برای پیشبرد اهداف نظام بهره مند شویم.
عدالتخواه درباره مطرح شدن ترک فعل برخی مدیران از سوی ائمه جمعه استان، نیز عنوان کرد: در صورتی که ادله و مستندات کاملی برای مصادیق ترک فعل از سوی مدیری وجود داشته باشد، دستگاه قضا پرونده برای مدیران خاطی تشکیل داده و با جد با آنان برخورد می کند.
وی همچنین خواستار حضور تمامی دادستان ها در جلسات امر به معروف شد و گفت: از متولیان شهرستانی می خواهیم تا این جلسات را در خارج از وقت اداری تشکیل دهند که حقوق عامه تشییع نشود.
رئیس کل دادگستری همدان ادامه داد: با استقرار و تشکیل کمیته هم اندیشی و چاره جویی رفع مشکلات و معضلات در هر شهرستان با حضور افرادی همچون ائمه جمعه می توان انتظار داشت مشکلات آن منطقه بهتر شناسایی و ریشه  یابی شود تا با هم اندیشی راهکار مناسبی برای حل آن ارائه دهند.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان