آخرین اخبار

7. مهر 1400 - 7:09   |   کد مطلب: 40198
این روزها خبرهای خوشی از گوشه و کنار ورزش برای تویسرکانی ها رقم می خورد که از این میان می توان به قهرمانی علیرضا سوری در رشته فیتنس مدلینگ در کشور ارمنستان و دعوت از دو گلبالیست این شهرستان به اردوی تیم مالی اشاره کرد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ به تازگی رقابت های بین المللی جام الماس در کشور ارمنستان به کار خود پایان داد و علیرضا سوری ورزشکار تویسرکانی در رشته فیتنس مدلینگ 175+ موفق به کسب مدال قهرمانی این مسابقات شد.

همچنین «محسن شایسته» رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان به خبرنگار رودآور؛ گفت: میلاد سوری و نعمت اله سرافراز دو گلبالیست تویسرکانی از این شهرستان به دومین اردوی آمادگی تیم ملی دعوت شدند.

وی اظهار کرد: قرار است این اردو با هدف آمادگی تیم ملی گلبال آقایان نابینا وکم بینا کشورمان به منظوراعزام به مسابقات قهرمانی آسیا ـ پاسفیک کره جنوبی از هفتم تا شانزدهم مهرماه جاری در مجموعه ورزشی شهید عظیمی شهر بابلسر برگزار شود.

رئیس اداره ورزش و جوانان تویسرکان افزود: در سال های اخیر گلبالیست های این شهرستان در مسابقات مختلف استانی، ملی و جهانی همراه با دیگر اعضای تیم ملی خوش درخشیده اند.

شایسته در ادامه از حضور محمد کرم کولیوند مربی با اخلاق و فنی تویسرکانی برای هدایت تیم ملی تیم گلبال جوانان اعزامی به رقابت های پاراآسیایی بحرین در این اردو خبر داد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان