آخرین اخبار

16. مهر 1400 - 13:05   |   کد مطلب: 40211
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: لازمه سامان یافتن اقتصاد کشور برخورد قاطعانه با نیروهایی است که در بدنه دولت از سابق رخنه کرده و با مفسدان اقتصادی شریک و هم دست هستند، چرا که دولت انقلابی تنها با مدیران انقلابی می تواند امور را پیش ببرد.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه شانزدهم مهرماه در تویسرکان؛ حل مشکلات کشور ار در گرو اتقلابی و حکمیانه عمل کردن دولت دانست و گفت:  مذاکره با امریکا از آنجا که غیر قابل اعتماد هستند ضرر محض است، چرا که کشورهایی چون لیبی و عراق تلخی مذاکره با شیطان بزرگ را تجربه کرده اند.
وی با اشاره به وجود و اعمال فتنه گرانه اخلالگران اقتصادی در بازار،  اظهار کرد: توجه و اهتماد جهادی دولت ببه منظور سامان دادن به وضعیت اقتصادی کشور یک ضرورت است.
خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: لازمه سامان یافتن اقتصاد کشور برخورد قاطعانه با نیروهایی است که در بدنه دولت از سابق رخنه کرده و با مفسدان اقتصادی شریک و هم دست هستند، چرا که دولت انقلابی تنها  با مدیران انقلابی می تواند امور را پیش ببرد.
حجت الاسلام موحدی در ادامه به بخش هایی از بیانیه گام دوم انقلاب نیز اشاره و تصریح کرد: این بیانیه ترسیمی جامع و دقیقی از وضعیت حال و آینده انقلاب است که با تفکر کارشناسانه رهبر انقلاب این  فقیه جامع الشرایط با بصیرتی نافذ ارائه شده است.
وی عنوان کرد: در بخش نخست بیانیه به عظمت و بزرگی انقلاب، بخش دوم آن به برکات بزرگ انقلاب، بخش سوم به چالش و ظرفیت ها و در بخش چهارم توصیه های هفتگانه پرداخته شده است.
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: ششمین توصیه در این بیانیه عزت ملی، روابط خارجی و مرز بندی با دشمن است و از جمله مصادیق آن می توان به قدرت و عزت جمهوری اسلامی ایران، تشکیل جبهه مقاومت اسلامی و شکست سیاست های امریکا و صهیونیست جنایتکار اشاره کرد.
انتهای پیام/ز
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان