آخرین اخبار

23. مهر 1400 - 13:23   |   کد مطلب: 40219
خطیب نماز جمعه تویسرکان گفت: از آنجا که جریان صهیونیستی ـ تکفیری خود را در حال نابودی می بیند، تمام تلاشش را به کار گرفته تا در کشورهای منطقه به ویژه کشورهای مقاومت از جمله لبنان آشوب، بلوا، اختلاف و ناامنی ایجاد کند.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 23 مهر ماه در تویسرکان، با تسلیت به مناسب سالروز شهادت امام حسن عسکری(ع)، گفت: مظلومیت و غربت آن امام همام بر کسی پوشیده نیست، چنانچه تعدادی از یارانشان هم نسبت به ایشان با وسوسه های شیطانی تردید داشتند!

وی اظهار کرد: چنین ایجاد شک، شبهه و بدبینی نسبت به ولی خدا در زمین، برنامه ای شیطانی است که همیشه از سوی افراد سست ایمان و بدطینت دنبال می شود.

خطیب نماز جمعه تویسرکان افزود: از سویی سالروز آغاز امامت امام عصر(ع) را باید گرامی داشت و باید بدانیم که خیرخواهی و محبت داشتن نسبت به یکدیگر از ویژگی های یاران ایشان است.

حجت الاسلام موحدی در ادامه عنوان کرد: به عقیده تعدادی از مقامات امریکایی و صاحب نظران این دولت جنایتکار و نیز خود اسرائیلی های غاصب، نابودی این غده سرطانی نزدیک است.

وی تصریح کرد: در گزارشی که حتی روزنامه اسرائیلی هاآرتص نوشته وضعیت رفاهی در درون این رژیم کودکش کش و غاصب بسیار بسیار نابسامان است.
امام جمعه تویسرکان تأکید کرد: از آنجا که جریان صهیونیستی ـ تکفیری خود را در حال نابودی و افول می بیند، تمام تلاش کورکورانه اش را به کار گرفته تا در کشورهای منطقه به ویژه کشورهای مقاومت آشوب، بلوا، اختلاف و ناامنی ایجاد کند.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: این رژیم جنایتکار به دنبال آن است تا با این اختلاف افکنی ها، سرپوشی برای شکست های پی در پی خود بگذارد که از جمله آن می توان به آشوب ایجاد شده از سوی صهیونیست ها در بیروت لبنان اشاره کرد.

وی تأکید کرد: اینجاست که می طلب کشورهای منطقه با بصیرت و آگاهی بخشی در دام نقشه های شوم صهیونیست ها گرفتار نشوند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان