آخرین اخبار

30. مهر 1400 - 13:10   |   کد مطلب: 40224
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه نیروی انتظامی برای مقابله با معتادین متجاهر می گوید بودجه در اختیارش قرار نمی دهند، گفت: چگونه نماینده دولت در تویسرکان (فرماندار) می گوید بودجه نداریم در حالی که هر ساله چند 10 میلیارد تومان بودجه شهرستان است، ایا این از برعرضگی مسئولان متولی نیست؟!

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های آخرین جمعه مهر ماه در تویسرکان با اشاره به منویات رهبر انقلاب درباره اینکه ترویج سبک زندگی غربی مشکلات اجتماعی، اخلاقی و سیاسی و اقتصادی بسیاری بر کشور تحمیل کرده، گفت: چشم امید رهبر انقلاب برای رفع این مشکلات به مانند همیشه به ورود جوانان و تلاش جهادی آنان برای اشاعه فرهنگ و سبک زندگی اسلامی است.

وی اظهار کرد: با وجود آن که تعاون و انجام کارهای گروهی جزء آموزه های دینی ماست، اما این مهم در کشورمان به خوبی اجرایی نمی شود و در عرصه کار گروهی ضعیف هستیم، در حالی که می توان  با رونق دادن به تعاون متناسب با سبک زندگی اسلامی مشکلات بسیاری را برطرف ساخت.

خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین فراوانی مواد مخدر و توزیع آن و حضور معتادین متجاهر در جامعه را معضلی بزرگ برشمرد و افزود: آیا چنین اوضاعی منطبق با سبک زندگی اسلامی است؟ آیا رونق گرفتن این معضل مایه سرافکندگی جامعه بشری و به ویژه جامعه اسلامی نیست؟

حجت الاسلام موحدی با بیان اینکه برای رفع مشکل اعتیاد دستگاه های متولی بسیاری باید در عمل وارد عرصه شوند، تصریح کرد: در جلسات نیروی انتظامی ما می گوید که برای جمع آوری معتادین متجاهر و برخورد با آنان تنها مشکل ما نداشتن بودجه و اعتبار است.

وی تأکید کرد: مگر ما فقیریم؟ چرا هزینه ای که 100 میلیون تومان هم نمی شود به نیروی انتظامی نمی دهند؟ چگونه می شود که نماینده دولت در تویسرکان (فرماندار) می گویند بودجه نداریم، هر ساله چند 10 میلیارد تومان بودجه شهرستان ما است، چرا نماینده دولت در این شهرستان نمی تواند مدیریت کند؟

امام جمعه تویسرکان گفت: انصافاً این بی عرضگی و سرافکندگی نماینده دولت و متولیان امر در شهرستان است که نمی تواند برای مبارزه با مواد مخدر تدبیر کنند و مشاهده معتادین متجاهر در کوچه و بازار و پارک ها قابل قبول نیست.

حجت الاسلام موحدی تأکید کرد: اگر مسئولان متولی نمی توانند با این معضل برخورد کنند و نماینده دولت هم می گوید نمی تواند مشکل را حل کند، تعارف نکنید، بگویید نمی توانید.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان