آخرین اخبار

25. آبان 1400 - 15:20   |   کد مطلب: 40253
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان:
ارائه آموزش های امدادی در سطح جامعه یک ضرورت است
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان گفت: هفته هلال احمر فرصت مناسبی برای بازگویی خدمات این جمعیت به ویژه تشریح ضرورت های ارائه آموزش های امدادی در سطح جامعه است.

جلال نانکلی در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با گرامیداشت سالروز تاسیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر، گفت: برنامه‌های متنوعی در مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر تویسرکان با همکاری اعضای جوانان و دانش آموزی برگزار شده است.
وی اظهار کرد: برگزاری کارگاه پیشگیری از مخاطرات، برگزاری آموزش های کمک های اولیه، بازدید از انبار امدادی، غبار روبی گلزار شهدای گمنام و دیدار با امام جمعه شهرستان و فرماندار برخی از برنامه های اجرایی هفته هلال احمر بود.
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان افزود: فراخوان عضویت در تمام رده های سنی ۱۵ تا ۳۵ ساله در کانون غنچه‌های هلال احمر، کانون های دانش آموزی مدارس، کانون های جوانان، کانون های طلاب در حوزه علمیه و کانون‌های دانشجویی در دانشگاه آزاد اسلامی و پیام نور، برگزاری اردوی جهادی در یکی از روستاهای شهرستان با محوریت ویزیت رایگان، توزیع بسته های حمایتی و آموزش های خودامدادی و دگرامدادی، گام دوم آموزش های امدادی به عشایر ساکن موقت شهرستان هم از دیگر برنامه های این هفته بود.
نانکلی از برپایی کارگاه چادر زنی و اسکان اضطراری، مشارکت اعضا کانون دانش آموزی در مراسم‌های مختلف هفته دانش آموز از جمله شرکت در یادواره شهدای دانش آموز و حضور در زنگ استکبار ستیزی در هفته هلال احمر در تویسرکان هم خبر داد.
وی در ادامه اعلام کرد: علاقه مندان به عضویت در جمعیت هلال احمرتویسرکان می توانند به آدرس members.rcs.ir  و یا به صورت حضوری به مرکز امور جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان مراجعه کنند.
سرپرست جمعیت هلال احمر تویسرکان عنوان کرد: هفته هلال احمر فرصت مناسبی برای بازگویی خدمات این جمعیت به ویژه تشریح ضرورت های ارائه آموزش های امدادی در سطح جامعه است.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان