آخرین اخبار

4. آذر 1400 - 12:09   |   کد مطلب: 40261
ورود دادستان همدان برای پیگیری مشکلات کوی مزدقینه؛
مسئولان، تمرکزشان بر حل مشکلات مناطق کم برخوردار باشد+تصاویر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز همدان گفت: باید برای احصای مشکلات مردم بین آنان رفت و می طلب مسئولان با شناسایی معضلات هر محله، با تلاشی مضاعف حل مشکلات مناطق کم برخوردار را در اولویت قرار دهند.

به گزارش خبرنگار رودآور، حسن خانجانی موقر دادستان همدان در ادامه بازدیدهای میدانی خود از محلات متعدد شهر همدان این بار به به کوی مزدقینه رفت تا از نزدیک گوش شنوایی برای درد و دل اهالی باشد، چرا که او خوب می داند با پشت میزنشینی مشکلات مردم شناسایی نمی شود.
در این باره خانجانی موقر گفت: تعریض نبودن جاده مزدقینه زمینه ساز ترافیک در این محله شده، مضاف بر آن که اهالی از وجود ارذل و اوباش و معتادین گلایه مند و خواستار برخورد قاطع در این زمینه هستند.
وی با اشاره به اینکه این محله از مناطق کمتر برخوردار محسوب می شود، تأکید کرد: ضرورت دارد تا متولیان و مدیران امور شهری نه تنها به این محله بلکه به مناطق دیگر همدان که دچار مشکلات مدیریت شهری هستند، توجه بیشتری داشته باشند و تمرکز خودشان را بر روی حل مشکلات موجود معطوف کنند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان پس از بازدید در مسجد محله حاضر شد و در میان مردم مشکلات آنان را یکی یکی یادداشت کرد تا آن قبیل مشکلاتی که رفعشان به دست دستگاه قضایی شدنی است در اولویت قرار گیرد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان