آخرین اخبار

6. آذر 1400 - 15:50   |   کد مطلب: 40267
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند گفت: مهدی رفیعی، سرباز وظیفه نهاوندی در حین مأموریت و در جریان دستگیری سوادگران مرگ به درجه رفیع شهادت نائل شد.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ دادستان همدان با صدور پیامی شهادت سرباز وظیفه «مهدی رفیعی» را تبریک و تسلیت گفت.
بسم الله الرحمن الرحیم
وَلاَ تَحْسَبَنَّ الَّذِینَ قُتِلُواْ فِی سَبِیلِ اللّهِ أَمْوَاتًا بَلْ أَحْیَاء عِندَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ
شکوه، عزت و اقتدار انقلاب اسلامی، مرهون مجاهدت های دلیرمردانه آنانی است که در مکتب سرخ شهادت و ولایت، درس عشق، ایثار و خدمت به وطن را آموختند.بدینوسیله شهادت سرباز وظیفه « مهدی رفیعی» از نیروی انتظامی نهاوند را به پیشگاه حضرت ولی عصر (عج)، فرمانده معظم کل قوا، مردم ولایتمدار آن شهرستان و به ویژه خانواده صبور و بزرگوار آن مرحوم تبریک و تسلیت عرض نموده، از خداوند متعال برای آن شهید والامقام علو درجات و همنشینی با  سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع) و برای بازماندگان صبر جمیل آرزومندم.
حسن خانجانی موقر
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان
همچنین «عباس آزادبخت» دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ در تشریح جزئیات به شهادت رسیدن شهید رفیعی عنوان کرد: مواد فروشی از شهرستان نهاوند به دلیل نگهداری حجم بالایی از مواد متهم و متواری بود تا آن که پس از سه چهار ماه محل اختفای او شناسایی و کشف شد.
وی اظهار کرد: بنابراین با دستور قضایی و هماهنگی نیروی انتظامی، بامداد روز پنجشنبه چهارم آذرماه، سرباز وظیفه مهدی رفیعی همراه تعدادی دیگر از مأموران برای دستگیری متهم عازم محل می شوند.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان نهاوند افزود: محل اختفای یاد شده به شدت سوی همدستان این موادفروش مورد نگهبانی قرار داشت و آنان مشکلاتی برای نیروی انتظامی ایجاد کردند.
آزادبخت تصریح کرد: در نهایت آن سرباز وظیفه در حین انجام مأموریت به شدت مجروح و پس از مدتی کوتاه به درجه رفیع شهادت نائل شد.
وی، شهادت آن شهید والامقام را از طریق این رسانه  به مردم شهیدپرور نهاوند و به ویژه خانواده معزز ایشان تسلیت و تبریک گفت.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان