آخرین اخبار

8. آذر 1400 - 16:42   |   کد مطلب: 40273
دادستان همدان با اشاره به لزوم تشکیل کارگروهی ویژه برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، گفت: برخورد قاطع با قاچاق کالاهای سلامت محور در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی در دستور کار ما است.

به گزارش رودآور؛ «حسن خانجانی موقر» بعدازظهر امروز در جلسه بررسی قاچاق دارو، گفت: اهمیت برخورد با قاچاق کالا به ویژه در حوزه دارو و کالاهای سلامت محور و تجهیزات پزشکی برکسی پوشیده نیست، چرا که به طور مستقیم با سلامت مردم در ارتباط است.
وی با اشاره به ضرورت تشکیل کارگروهی ویژه متشکل از معاونت غذا و دارو وسازمان صمت برای نظارت موشکافانه بر مراکز عرضه داروهای صنعتی و گیاهی، افزود: همچنین می بایست معاونت غذا و دارو، زیرساخت ها و سامانه های نرم افزاری خود را با هدف کنترل دقیق تر داروهای عرضه شده در بازار افزایش دهند.
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان همدان افزود: افزایش و تقویت این سامانه های نظارتی، زمینه ساز جلوگیری  از ورود و خروج قاچاق دارو به ویژه ساماندهی عطاری ها و مراکز عرضه گیاهان دارویی می شود و البته در این بخش باید دیگر نهادهای نظارتی نیز با معاونت غذا و دارو همکاری های لازم را داشته باشند.
* جاده های همدان برای عبور خودرواهای شوتی ناامن می شود
خانجانی موقر در ادامه بر لزوم تشدید مبارزه با قاچاق کالا و برخورد با خودروهای شوتی تأکید کرد و گفت: محورهای این استان برای عبور این خودروها ناامن شوند.
وی با بیان اینکه باید تمهیدات لازم برای برخورد با خودروهای شوتی از سوی متولیان امر اندیشیده و عملیاتی شود، اظهار کرد: هرچه در مبارزه با قاچاق کالا به هنگام تر و  با سرعت عمل کنیم، به همان میزان بر توان تولید داخل و تقویت و انگیزه تولیدکنندگان می افزاییم.
انتهای پیام/ز
 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان