آخرین اخبار

24. دى 1400 - 14:15   |   کد مطلب: 40344
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه دولت قبل همه بودجه 1400 را ماه های نخست سال خورد، گفت: غرب پرستان ناجیب که هشت سال فرصت های کشور را سوزانند و تمام کردند، امروز می خواهند با سریال های اعتصاب، ملت و دولت را به زمین بزنند.

به گزارش رودآور؛ «حجت الاسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه 24 دی ماه در مصلی تویسرکان، گفت: آبروی، اموال و جان دیگران را باید رعایت کنیم هم خودمان وظیفه داریم و هم اگر مشاهده کردیم به اموال دیگران تعرض می شود وظیفه داریم مانع شویم.

وی اظهار کرد: باید حساسیت اجتماعی را بالا ببریم تا این سرقت های خردی که در جامعه ما است رخ ندهد، مسئولان قضایی و انتظامی یک وظیفه ای دارند،  من و شما هم یک وظیفه داریم که نسبت به مال همسایه حساس باشیم و این سبب می شود که همسایه هم این گونه باشد و امنیت را در محله و جامعه بالا می برد.

*بصیرت و غیرت دینی به جامعه مصونیت می بخشد

خطیب امام جمعه تویسرکان در ادامه به سخنرانی رهبر انقلاب در نوزدهم دی ماه سال جاری اشاره کرد و افزود: مردم همیشه نشان دادند با غیرت دینی خود اجازه نمی دهند که نسبت به علما کسی تعرض کند و این را دشمن خوب می داند، برای همین است که استکبار با نقشه های خود به دنبال قداست زدایی و اعتبار زدایی از علما، فقها و مراجع دینی ما رفته است.

حجت الاسلام موحدی تصریح کرد: دشمن می داند بصیرت و غیرت دینی است که به جامعه مصونیت می دهد و جامعه را حفظ می کند و به فرموده رهبر انقلاب؛ غیرت دینی از بصیرت دینی سرچشمه می گیرد.

* دشمن تدارک چی اعتصابات اخیر در کشور

وی همچنین به سخت تر شدن امتحان ها در دوران فعلی پرداخت و عنوان کرد: سریال اعتصاب های اخیر یکی از آن امتحان هاست که در چند روز گذشته شاهد بودیم، دشمن تدارک چی اعتصابات اخیر در کشور است و باید پرسید؛ چرا قانون عادلانه کردن حقوق ها 10 سال بر روی زمین مانده و سال هاست اجرا نمی شود؟

*دولت قبل همه بودجه 1400 را ماه های نخست سال خورد

امام جمعه تویسرکان ادامه داد: رئیسی در وضعیتی دولت را تحویل گرفته، که دولت قبلی همه بودجه سال جاری را در ماه های نخست سال خورد و دولت جدید را مقروض کرده است.

حجت الاسلام موحدی اظهار کرد: دولت روحانی هشت سال بر خلاف آموزه های قرآنی به دشمن اعتماد کرد، آنان امضای کری را تضمین شده می دانستند، علم سازش با دشمن برداشتند و با بهانه زدایی ها از دشمن به دنبال جلب رضایت غرب بودند و به جای نشان دادن عزت و اقتدار نظام نرمش و کرنش نشان دادند و این گونه منابع کشور را مصرف کردند.

*جریان غربزده در برابر دیپلماسی اقتدار دولت جدید شکست خورده

وی تأکید کرد: امروز جریان غربزده خود را در برابر دیپلماسی اقتدار دولت جدید شکست خورده می بیند و باید بدانیم تحریم ها در حال شکسته شدن است، چنانچه این روزها هم نفت بیشتری به فروش می رسد و درآمدش به کشور باز می گردد و هم وضعیت صادرات به کوری چشم دشمنان بهتر شده است.

*غرب پرستان با سریال های اعتصاب به دنبال حاشیه بردن دولت جدید هستند

خطیب نماز جمعه تویسرکان ادامه داد: بنابراین جریان غربگرای داخلی با خیانتی بزرگ همسو با استکبار از این موفقیت های دولت جدید در کمتر از یک سال ناراحت شده و  می خواهد با سریال اعتصاب ها، دولت را به حاشیه ببرند و امان به دولت جدید نمی دهند تا برنامه های خود را پیش ببرد.

حجت الاسلام موحدی عنوان کرد: از سویی دیگر این جریان غرب پرست می خواهد پیام عدم انسجام داخلی را به کشورهای منطقه مخابره کند تا با زیر سؤال بردن اقتدار ملی به کشورهای دنیا به ویژه منطقه القاء کند تا روابط هایشان را با دولت فعلی دچار اختلال کنند.

وی تأکید کرد: این غرب پرستان ناجیب که هشت سال فرصت های کشور را سوزانند و تمام کردند امروز می خواهند با سریال های اعتصاب، ملت و دولت را به زمین بزنند.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان