آخرین اخبار

29. دى 1400 - 7:15   |   کد مطلب: 40349
با تلاش های شبانه روزی آبفای تویسرکان در روزهای سرد هفته جاری، آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی وصل شد و مشکل تأمین آب روستای اشتران نیز به زودی برطرف می شود.

به گزارش خبرنگار رودآور؛  حسین افشاری #فرماندار_جدید_تویسرکان از دغدغه مندی خود برای رفع مشکلات آب شرب در سه روستای شهرستان خبر داد و گفته که برای حل این مشکلات با اداره مربوطه صحبت هایی شد و خوشبختانه در کوتاه ترین زمان آب دو روستای گنبله و باباپیرعلی وصل و به زودی مشکل آبی روستای اشتران نیز برطرف می شود.
در این باره «مجید #یاراحمدی» مدیرامور آبفای تویسرکان در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ نیز گفت: حوالی ساعت 13 بعدازظهر دوشنبه هفته جاری به ما اطلاع دادند که کابل مورد نیاز برای تأمیل آب شرب روستای گنبله به سرقت رفته است.
وی اظهار کرد: با وجود بارش برف و در آن سرما کابل مورد نیاز را تهیه و اکیپ اداره آبفای شهرستان را راهی گنبله کردیم، بالاخره 6 ساعت بعد یعنی حوالی ساعت 19 همان روز مشکل پیش آمده برای آب روستا برطرف شد.
مدیرامور آبفای تویسرکان همچنین درباره قطعی آب روستای باباپیرعلی عنوان کرد: در این روستا چاهی با مشارکت مردم حفاری شده است و اداره آبفای شهرستان؛ تهیه کابل، لوله و تجهیزات دیگر را وعده داده بود، چند روز پیش پمپ آب تهیه و نصب شده بر روی چاه سوخت.
یاراحمدی تصریح کرد: با این وجود اوایل هفته پمپ دیگری به قیمت ۳۰ میلیون تومان خریداری و نصب کردیم که خدا رو شکر مشکل آنان حل شد.
وی با اشاره به بارش برف در روزهای اخیر ادامه داد: در این شرایط سخت کاری و در سرما، روز دوشنبه هفته جاری نیروهای ما برای رفع مشکل آب اشتران راهی روستا شدند که به زودی مشکل آبی آن روستا برطرف می شود.
مدیرامور آبفای تویسرکان همچنین گفت: برای مجتمع اشترمل در مسیرهای صعب العبور 15 روزی می شود که نیروهای ما مشغول فعالیت هستند و نزدیک به سه کیلومتر تاکنون لوله کشی انجام شده و امیدواریم در یکی دو ماه آینده مشکل آب این روستا نیز حل شود.

انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان