آخرین اخبار

3. بهمن 1400 - 1:55   |   کد مطلب: 40359
حسین افشاری با بیان اینکه تویسرکان بیشتر از شهرستان های دیگر استان به اعتبارات و حمایت های ملی نیاز دارد، گفت: با اعتبارات قطره چکانی و استانی نمی شود پروژه های بزرگ را اجرا کرد، بنابراین مجدانه پیگیر جذب اعتبارات ملی برای اتمام این طرح ها در سفر استانی رئیس جمهور به استان هستیم.

«حسین افشاری» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با بیان اینکه باید تمرکز و اولویت ما بر روی پروژه های اصلی تویسرکان به ویژه در حوزه های زیربنایی و عمرانی معطوف باشد؛ گفت: به زودی سفر آیت الله رئیسی، رئیس جمهور کشورمان به استان همدان را در پیش داریم، که به طور قطع امیدواریم چندین هزار میلیارد تومان اعتبار برای استان بیاورد.
وی اظهار کرد: بنابراین جلسه ای با نماینده مردم شهرستان در مجلس و مسئول برنامه و بودجه استانداری داشتیم و حتی به تازگی مدیران کل زیرمجموعه هایی به مانند وزارت نیرو و وزارت راه را دعوت کردیم که آنان از نزدیک در جریان وضعیت و روند اجرایی پروژه ها قرار بگیرند، تا با این پیگیری ها بتوانیم سهمی از اعتباراتی که رئیس جمهور به استان می آورد را به تویسرکان اختصاص دهیم.

 فرماندار جدید تویسرکان افزود: با اعتبارات قطره چکانی و استانی نمی شود پروژه های بزرگ شهرستان را اجرا و تکمیل کرد، این پروژه ها برای به سرانجام رسیدن نیاز به  تخصیص و جذب اعتبارات ملی دارند که می توان به سفر استانی رئیس جمهور برای جذب این اعتبارات امید بسیار داشت.
افشاری تصریح کرد: تویسرکان بیشتر از شهرستان های دیگر به اعتبارات و حمایت های ملی نیاز دارد و باید مجدانه برای جذب این اعتبارات برنامه های خود را پیش ببریم.

وی در ادامه عنوان کرد: در کنار این تلاش ها، ایجاد همدلی و انسجام بین گروه ها و اقشار مختلف اجتماعی، فرهنگی و حتی ورزشی در شهرستان هم نیاز است، تا بتوانیم برای پیشرفت شهرستان امید داشته باشیم.

فرماندار تویسرکان با بیان اینکه فردگرایی هیچ گاه جوابگوی مظالبات مردمی نخواهد بود، تأکید کرد: دیگر سکون و یا عقب رفت برای مردم این شهرستان قابل قبول نیست، بنابراین برای پیشرفت و توسعه نیازمند وحدت و هم افزایی تمامی اقشار جامعه هستیم.
انتهای پیام/ز

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان