آخرین اخبار

2. ارديبهشت 1401 - 14:44   |   کد مطلب: 40452
خطیب نماز جمعه تویسرکان با بیان اینکه روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام انزجار از صهیونیسم، این جنایتکار خون آشام است، گفت: روز قدس سند اثبات مسلمانی ماست چرا که آمده کسی که ندای مظلومی را بشنود و جوابش را ندهد مسلمان نیست.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ «حجت اسلام مرتضی موحدی» در خطبه های نماز جمعه دوم اردیبهشت ماه در مصلی امام این شهر گفت: امشب، شب شهادت مولای همه ما امیرالمؤمنین است و سعادتی است که در این شب های قدر عزادار مولایمان باشیم.
وی عنوان کرد: حقیقت شب قدر امام علی(ع) و حضرت فاطمه زهراء(س) است و از خدا می خواهیم که توفیق درک این شب های عزیز را داشته باشیم.
خطیب نماز جمعه تویسرکان همچنین به مسئله صرفه جویی در آب به ویژه از سوی کشاورزان تأکید و اظهار کرد: نیاز است با توجه به کم آبی ها همه ما بیش از پیش در مصرف آب صرفه جویی کنیم و کشاورزان نیز از کشت دوم پرهیز کنند.
حجت الاسلام موحدی در ادامه با اشاره به در پیش بودن پنجم اردیبهشت ماه سالروز واقعه طبس و شکست امریکا در آن منطقه گفت:کارشنانسان امریکایی گفتند که آن واقعه احساس ناامیدی ملی را بریشان برانگیخت و امریکا به حقیقت در طبس تخریب شد.
وی همچنین با اشاره به در پیش بودن روز قدس این یادگار امام راحل(ره)، افزود: روز قدس سند اثبات مسلمانی ماست چرا که آمده کسی که ندای مظلومی را بشنود و جوابش را ندهد مسلمان نیست.
امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه روز قدس فرصت مغتنمی برای اعلام انزجار از صهیونیسم، این جنایتکار خون آشام است، گفت: بنابراین ضروری است تا در این روز بیش از همیشه نسبت به دفع ابر شرور دنیا اهتمام داشته باشیم.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان