آخرین اخبار

17. مرداد 1401 - 9:57   |   کد مطلب: 40486
هر کسی این روزها به نحوی ارادت خود را به سیدالشهدا(ع) و اهل بیت و یاران باوفایش نشان می دهد، یکی با برپایی خیمه و راه اندازی دسته سینه زنی و دیگری با ادای نذری و تعدادی هم با ماشین نویسی، نقش می بندند مشق عشق عاشورا را.

به گزارش خبرنگار رودآور؛ چند سالی می شود که با فرا رسیدن ایام حزن و اندوه اهل بیت(ع) ماشین نویسی باب شده و در تویسرکان نیز این مهم توسط  سه چهار نفر از هنرمندان شهرستان از جمله برادران نورمحمدی و برادران تشکینی انجام می شود.

در این میان تفاوتی ندارد خودروی هر شخصی چه باشد و از چه مدلی، همه به نوعی می خواهند نشان دهند که عزادار سیدالشهداء(ع) و یاران باوفایش هستند و این گونه ارادت خود را نشان نمی دهند و خودروها یکی یکی مزین می شود به نام و القاب سالار شهیدان و مضامینی برگرفته از واقعه جانسوز عاشورا.

«محمد نورمحمدی» هنرمند تویسرکانی است که بیش 12 سالی می شود در این ایام دست به ماشین نویسی عاشورایی زده، این روزها نیز قلم و رنگ به دست گرفته بر روی خودروها شیفتگی به سیدالشهداء(ع) را نقش می زند و مشق می کند روایت عاشورا را.

عزاداران سالار شهیدان؛ هم رنگ و بوی دلشان را حسینی می کنند با حضور در حسینیه ها و تکیه ها و هم رنگ و بوی ظاهرشان را، تا بگویند بی عشق حسین(ع) زندگی معنایی ندارد.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان