آخرین اخبار

30. مرداد 1401 - 17:00   |   کد مطلب: 40499
رئیس جمعیت هلال احمر کشور با بیان اینکه این سازمان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی در کنار مردم همدان است، گفت: کمک هایی از سوی جمعیت هلال احمر برای این استان ارسال شده و امیدواریم بحران کم آبی تا قبل از فرا رسیدن ایام اربعین برطرف شود.

«پیرحسین کولیوند» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به بحران و تنش آبی فعلی موجود در همدان، گفت: مردم و مسئولان این استان ما را در کنار خود بدانند.

وی از ارسال یک میلیون بطری یک و نیم لیتری آب شرب به این استان خبر داد و عنوان کرد: همچنین 20 هزار گالن 20 لیتری هم در اختیار استانداری و جمعیت هلال احمر همدان قرار گرفته تا بین مناطق محروم توزیع شود.

رئیس جمعیت هلال احمر کشور با اعلام اینکه تعدادی مخازن آب سیار و ثابت هم تهیه و قرار است به همدان ارسال شود، افزود: هرچند که پنج مخزن پنج هزاری لیتری حمل آب ارسال و تا امشب در اختیار همدانی ها قرار می گیرد.

کولیوند با تأمکید بر اینکه ما در کنار مردم همدان تا رسیدن به شرایط پایدار و عبور از تنش آبی هستیم، گفت: در یکی دو هفته آینده مردم عزیز این استان میزبان زائران اربعین حضرت اباعبدالله الحسین(ع) هستند و ما امیدواربم با یاری خداوند بتوانیم با خدمت رسانی سریعتر و به هنگام تر مشکل رخ داده را سریعتر حل کنیم.

انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان