آخرین اخبار

26. آبان 1401 - 0:38   |   کد مطلب: 40537
با پیگیری رودآور و پس از سال ها انتظار؛
پیچ جاده خیرآباد اصلاح شد
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان از اجرای طرح اصلاح نقطه حادثه خیز خیرآباد و ترانشه برداری به طول ۳۰۰ متر خبر داد تا دید رانندگان اصلاح و از وقوع واژگونی ها پیشگیری شود.

«حمید عبدالمالکی» در گفت و گو با خبرنگار رودآور؛ با اشاره به اینکه  پیچ خیرآباد در سال های متعددی به عنوان یکی از نقاط حادثه خیز در محور تویسرکان به همدان محسوب می شد، گفت: خوشبختانه با همکاری ادارات متولی تویسرکان و ملایر این پیچ قبل از روستای خیرآباد ترانشه برداری شد.
وی اظهار کرد: در اجرای طرح اصلاح این نقطه حادثه خیز، ترانشه برداری به طول ۳۰۰ متر انجام شد، تا دید رانندگان اصلاح و از وقوع واژگونی ها پیشگیری شود.
رییس اداره راهداری و حمل و نقل جاده ای تویسرکان افزود: همچنین مصالح حاصل از ترانشه برداری به منظور کاهش شیب شیروانی و ایجاد خاکریزی در طرف مقابل پیچ استفاده شد.
به گزارش رودآور؛ سال هاست پیچ خیرآباد زمینه ساز بروز تصادف و واژگونی تعداد قابل توجهی از خودروهای عبوری می شد که گلایه مندی مردم را به دنبال داشت و اخبار متعددی در مجموعه خبری رودآور برای حمایت از این مطالبه مردمی منتشر و پیگیری های خبری انجام شد.امید آن که با اصلاح این نقطه، دیگر شاهد تصادف جاده ای در این بخش نباشیم.
انتهای پیام/ز

تصاویر تکمیلی: 
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان