آخرین اخبار

8. دى 1401 - 22:30   |   کد مطلب: 40607
وحیدی گفت: در بحث خودرو، دولت تلاش زیادی برای ساماندهی قیمت ها می‌کند اما بخش عمده ای از این افزایش ها توسط دلالان رقم می خورد.

به گزارش رودآور به نقل از باشگاه خبرنگاران؛ احمد وحیدی وزیر کشور بعداز ظهر امروز در مراسم تودیع و معارفه استاندار جدید خوزستان گفت که دولت در حوزه خودرو تلاش زیادی برای ساماندهی کرده، اما دلالان باعث افزایش قیمت شده اند.

البته او توضیحی نداد که چگونه دلالان موجب افزایش قیمت شده اند، اما او چنین افرادی را «سودجویانی» دانست که کاری به مشکلات مردم ندارند که در جای خود باید به این موضوع پرداخته شود.

به گفته آقای وحیدی از لحاظ ارزی نیز مشکلی نیست و ارز به میزان کافی وجود دارد، همچنین ذخایر کالا‌های اساسی تا ۱۳۰ درصد افزایش یافته و مشکلی از این بابت نیست، با این وجود دشمن تلاش می‌کند مردم را ناامید کند.

وزیر کشور نوسانات اخیر ارزی را به دلیل دست نیافتن دشمنان به اهداف خود از طریق اغتشاشات عنوان کرد.

این مقام ارشد دولتی با اشاره به کارزار خروج پول از بانک این مسئله را به منظور ایجاد نا امیدی بین مردم و متلاطم نشان دادن وضعیت اقتصادی دانست، اما در عین حال اطمینان داد که این نوسانات ارزی «غیر واقعی» است.

احمد وحیدی در پایان این مراسم خلیلیان استاندار سابق خوزستان را «همیشه در میدان» خواند که از او در قسمت‌های دیگری استفاده خواهد شد.

او همچنین تاکید کرد که وضعیت خوزستان همواره از سوی رهبر انقلاب و رئیس جمهور در حال پیگیری است و هیات دولت این موضوع را وظیفه خود می‌داند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان