آخرین اخبار

23. دى 1401 - 12:00   |   کد مطلب: 40639
دادستان همدان با حضور در بند نسوان زندان مرکزی این استان گفت: با توجه به نوع درخواست ها، دستورات لازم به منظور بهره مندی آنان از ارفاقات و امتیازات قانونی، مرخصی و یا عفو برای انجام اقدامات مقتضی صادر شد.

به گزارش خبرنگار رودآور، «حسن‌ خانجانی موقر» امروز به مناسبت گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه زهراء(س) و روز زن؛ در بند نسوان زندان مرکزی همدان حاضر و پیگیر مطالبات و خواسته های آن بانوان شد.
دادستان همدان با بیان اینکه راه برای اصلاح و بازگشت به زندگی و در آغوش گرم خانواده بودن زندانیان باز است، گفت: توسل به آموزه های اسلامی به ویژه سیره فاطمی، هر انسانی را از گرفتارهای نفسانی دور می سازد.
وی با اشاره به اینکه خوشبختانه تعداد زندانیان بند نسوان استان اندک است و البته همین هم نباید باشد، اظهار کرد: جایگاه و مقام زن ارزش بالایی دارد و این زندانیان نیز می توانند با شناخت سبک زندگی اهل بیت عصمت و طهارت(ع)، مسیر زندگی را یافته و برای بازپروری و تحول همه جانبه خود تلاش کنند.
دادستان همدان در ادامه عنوان کرد: در طول سال به طور مستمر با حضور در زندان، به مشکلات و مطالبات مددجویان رسیدگی می شود و امروز ویژه تر این مهم انجام شد.
خانجانی موقر افزود: تعدادی از این بانوان درخواست بهره مندی از ارفاقات و امتیازات قانونی، عفو و یا مرخصی داشتند که دستورات لازم برای بررسی خواسته ها و انجام اقدامات مقتضی داده شد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان