آخرین اخبار

23. دى 1401 - 21:42   |   کد مطلب: 40640
روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان شامگاه جمعه در اطلاعیه ای اعلام کرد که پیش دبستانی ها و مدارس ابتدایی در شهرستان های مختلف استان فردا شنبه ۲۴ دیماه ۱۴۰۱ در ۲ شیفت صبح و بعد از ظهر به دلیل برودت ، سرمای شدید و یخ بندان و همچنین مدیریت مصرف گاز تعطیل است .

به گزارش رودآور؛ در این اطلاعیه آمده است که فعالیت آموزشی دانش آموزان بر بستر شبکه شاد انجام می شود.

در اطلاعیه آموزش و پرورش همدان آمده است: این تصمیم به منظور پیشگیری از آسیب دیدگی دانش آموزان و فرهنگیان گرفته شده است.

اداره‌ اطلاع‌رسانی و روابط‌ عمومی آموزش و پرورش استان همدان همچنین از شهروندان به ویژه فرهنگیان و دانش آموزان خواست برای اطلاع از آخرین اخبار تعطیلی مدارس به سامانه تلفن گویای ۳۸۸۸۸ تماس برقرار و یا رسانه های رسمی را دنبال کنند

این اطلاعیه یاداوری کرده است که به منظور مدیریت مصرف گاز، مدیران مدارس و آموزشگاه‌های استان همکاری ویژه در مدیریت سامانه‌های گرمایشی و موتورخانه های مدارس داشته باشند.

نزدیک به ۳۲۰ هزار دانش آموز در بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ مدرسه در همدان تحصیل می‌کنند.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان هم گفت: سامانه جدید بارشی از فردا (شنبه) به تدریج و از سمت غرب وارد استان می‌شود و به صورت بارش برف پراکنده در بیشتر نقاط این استان فعالیت می‌کند که به دنبال آن نیز شاهد کاهش محسوس دما در بیشتر مناطق خواهیم بود.

«محمدحسن باقری‌ شکیب» افزود: روز شنبه با ورود یک سامانه بارشی به استان شاهد بارش برف در شامگاه شنبه و صبح روز یکشنبه در نقاط مختلف استان خواهیم بود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان