آخرین اخبار

28. دى 1401 - 8:16   |   کد مطلب: 40657
دادستان همدان با بیان اینکه باید دستگاه های اجرایی پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند، گفت: پیگیر مطالبات به حق اهالی شهرک مدنی برای اجابت درخواست های آنان هستیم.

به گزارش رودآور، «حسن خانجانی موقر» دادستان همدان با حضور سه ساعته خود در جمع اهالی شهرک مدنی پای درد و دل آنان نشست.
وی گلایه مندی اهالی از جانمایی نامناسب روزبازار، کمبود فضاهای تفریحی، ورزشی و فرهنگی، ترافیک سنگین خیابان های اطراف مسجد امام حسین(ع) به ویژه در ساعات اولیه صبح و یا زمان تعطیلی مدارس و نیز کمبود اتوبوس را از مشکلات مطرح شده ساکنان این شهرک برشمرد.
دادستان همدان افزود: بازارچه ای که گفته شده به زودی در این شهرک ساخته می شود، به نظر کار کارشناسی شده و به نفع مردم است، اما باید پیش از ایجاد آن، موضوع ترافیک را حل کرد تا مشکلی بر مشکل مردم در این حوزه افزوده نشود.
خانجانی موقر کمبود فضاهای آموزشی و تغییرکاربری هایی که سبب تراکم جمعیت در این منطقه شده را از دیگر مشکلات مطرح شده عنوان کرد و گفت: این که گفته شده در یک کلاس درس بیش از 40 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند نه به نفع دانش آموز است و نه به نفع معلم و بهتر است آموزش و پرورش با دور اندیشی چاره ای برای رفع این مشکل بیاندیشد.
وی با بیان اینکه باید دستگاه های اجرایی پاسخگوی مطالبات به حق مردم باشند، ابراز امیدواری کرد: با پیگیری و مکاتبات خود با این دستگاه ها، راهکارهای قانونی ارایه دهند تا گره ای از مشکلات اهالی خونگرم این منطقه باز شود و حقی از آنان تضییع نشود.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان