آخرین اخبار

16. بهمن 1401 - 20:48   |   کد مطلب: 40669
دادستان همدان با بیان اینکه حمایت از خانواده های محروم و نیازمند زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود، گفت: با انعقاد تفاهم نامه بین دستگاه قضایی و کمیته امداد امام خمینی(ره)، حمایت های قضایی از ایتام و محجورین نظامند می شود.

به گزارش رودآور؛ «حسن خانجانی موقر» ظهر امروز در نخستین همایش مشترک حمایت اجتماعی و قضایی از ایتام و محجورین، با گرامیداشت دهه مبارک فجر و ایام خجسته میلاد امام علی(ع)، گفت: کمیته امداد امام (ره) به عنوان یکی از نخستین نهادهایی است که در همان آغازین روزهای پیروزی انقلاب شکوهمند اسلامی به فرمان تاریخی امام راحل در حمایت از مستضعفین تأسیس شد.
وی با بیان اینکه پیش از این گونه همایش ها، دستگاه قضایی در امور مختلف، حامی مددجویان امداد بوده، اظهار کرد: امروز به صورت رسمی تر و با عزمی استوار، برنامه ریزی ها برای حمایت گسترده تر از مددجویان به صورت تشکیلاتی، طرح ریزی شده است.
دادستان همدان افزود: بنابراین از سایر دستگاه های اجرایی و نهادهای مختلف انتظار داریم پای کار بیایند و تمام کوشش خود در حوزه های مرتبط با وظایفشان را برای ارتقاء اجتماعی ـ فرهنگی افراد تحت حمایت کمیته امداد، داشته باشند.
خانجانی موقر با عنوان اینکه حمایت از خانواده های محروم زمینه ساز کاهش آسیب های اجتماعی می شود، تصریح کرد: امروز به برکت نظام نیازمندان می دانند در حوزه های مرتبط با دستگاه قضایی، حامیانی در کنارشان وجود دارند ؛از بهره مندی از وکلای خیر گرفته تا مشاوره رایگان برای پرونده های مختلفشان.
به گزارش روابط عمومی دادسرای همدان؛ در ابتدای این همایش رییس قوه قضاییه و  دادستان کل کشور به صورت ویدیو کنفرانس سخنان و مطالبی در حمایت از نهاد کمیته امداد امام خمینی(ره) ارائه دادند. در این همایش در سطح استان همچنین از خیران، کارآفرینان، نخبگان و قاریان و حافظان قرآنی که با حمایت های کمیته امداد امام خمینی(ره) خودکفا شده بودند با اهدای لوح تقدیر و جوایزی تجلیل به عمل آمد.
انتهای پیام/ز

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان