آخرین اخبار

6. فروردين 1393 - 13:26   |   کد مطلب: 12441
فدراسیون کاراته عملکرد سالیانه هیات های استانی را مورد ارزیابی قرار داد و استانهای برتر را معرفی کرد.

به گزارش رودآور و به نقل از همدان ورزش؛ پس از بررسی عملکرد هیات های استانی کاراته، استان های قزوین، البرز و تهران با ۲۱۸۴ امتیاز و همچنین فارس و مرکزی با ۲۰۱۶ امتیاز، در مقایسه با دیگر هیات ها عملکرد بهتری داشته و بعنوان استانهای برتر معرفی شده و بترتیب در رده های اول و دوم جای گرفتند.

طبق بررسی های صورت گرفته،استانهای زنجان و آذربایجان غربی نیز با ۱۴۸۰ امتیاز، مکان سوم را از آن خود کردند و استانهای یزد با ۱۴۸۰ امتیاز، قم با ۱۳۴۷ امتیاز، همدان با ۱۱۷۷ امتیازدر رده های چهارم تا ششم جای گرفتند.

 

همچنین آذربایجان شرقی با ۱۰۴۷ امتیاز، اردبیل و خوزستان با ۸۹۰ امتیاز، کردستان با ۸۳۵ امتیاز، سمنان با ۵۲۵ امتیاز، هرمزگان با ۴۴۰ امتیاز، خراسان شمالی با ۴۲۰ امتیاز و خراسان رضوی با ۳۳۵ امتیاز به ترتیب، رده های بعدی این جدول را بخود اختصاص دادند.
گفتنی است هیئت کاراته استان همدان سال گذشته در این ارزیابی در رده بیست و هشتم قرار داشت که با ارائه عملکرد بهتر توانست با ۲۲ پله صعود،به رده ششم ارزیابی دست یابد .
بر همین اساس ، استانهای بوشهر، چهارمحال و بختیاری، کرمان، کهگیلویه و بویر احمد، کرمانشاه، گلستان، لرستان، اصفهان، ایلام، مازندران، سیستان و بلوچستان، گیلان و خراسان جنوبی به دلیل ارسال نکردن عملکرد سالیانه خود به فدراسیون، در رده بندی واقعی جای نگرفته و نام همگی در رتبه سی و یکم جدول عملکرد استانها ثبت شد.
ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان