آخرین اخبار

13. فروردين 1393 - 4:21   |   کد مطلب: 12463
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان گفت: همدان در آینده‌ای نزدیک، پایلوت امدادی غرب کشور خواهد شد.

به گزارش رودآور به نقل از نافع، بهروز کارخانه‌ای ظهر امروز در حاشیه بازدید دبیرکل جمعیت هلال احمر کشور از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای جمعیت هلال احمر استان، بازدید مسئولین کشوری و استانی از پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای و اردوگاه‌های اسکان اضطراری مسافران نوروزی را سبب دلگرمی کارکنان و اعضای این نهاد خدمت‌رسان دانست.

وی ماحصل این بازدیدها را در رفع محدودیت‌های بودجه‌ای جمعیت هلال احمر استان در تأسیس و تجهیز پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای، کوهستان و هوایی بسیار مؤثر ارزیابی کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان افزود: هدف ما تبدیل شدن همدان به پایلوت امدادی غرب کشور است که طبق رایزنی‌های صورت گرفته با مسئولین کشوری، این هدف در آینده‌ای نزدیک تحقق خواهد یافت.

وی جمعیت هلال احمر را نهادی مردمی و بشردوستانه خواند و چشمگیر بودن فعالیت‌های امداد رسان جمعیت هلال احمر استان همدان در ایام تعطیلات نوروزی را قائل به اشخاص ندانست.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر همدان گفت: حضور مسئولین استانی و کشوری در کنار نیروهای این جمعیت، نشان از توجه آنها در ارج نهادن به فعالیت‌های عام‌المنفعه و داوطلبانه اعضای نجاتگر و داوطلب این نهاد خدمت‌رسان است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان