آخرین اخبار

16. فروردين 1393 - 18:19   |   کد مطلب: 12545
رییس پلیس راه استان همدان گفت: واژگونی خودرو ، بیشترین میزان سوانح جرحی، فوتی و خسارتی راه های برون شهری این استان را در طرح نوروزی امسال شامل می شود.

به گزارش رودآور و به نقل از ایرنا، سرهنگ ˈمحمد خیریˈظهار داشت: بررسی کارشناسان پلیس راه بیانگر این است که بی توجهی به مسیر مقابل در حین رانندگی موجب خروج خودرو از جاده و واژگونی آن شده است.

وی افزود : رانندگی در حالت خستگی و خواب آلودگی ، استفاده کردن از تلفن همراه در حین رانندگی و نبستن کمربند نیز از عوامل کاهش سطح تسلط راننده به خودرو و واژگونی ان است.

وی گفت: استفاده از تلفن همراه یا خوردن و آشامیدن در حین رانندگی تمرکز راننده را بر هم زده و موجب ناتوانی وی در کنترل وسیله نقلیه در زمان بروز سوانح رانندگی یا هنگام دور زدن در پیچ ها می شود.

رییس پلیس راه همدان گفت : بر اثر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توسط شاغلان در بخش حمل و نقل و حضور موثر عوامل پلیس راه در طرح نوروزی امسال شاهد کاهش 40 درصد متوفیان ناشی از سوانح برون شهری این استان بوده ایم.

سرهنگ خیری افزود : با توجه به اینکه جاده علیصدر از پرتردد ترین مسیرهای بین شهری همدان در سه روز گذشته گزارش شده ولی هیچگونه سانحه ای در این مسیر رخ نداده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان