آخرین اخبار

17. فروردين 1393 - 0:45   |   کد مطلب: 12550
سقوط تیم فوتبال الوند همدان به لیگ دسته دوم باشگاه های کشور شاید بدترین اتفاق ممکن بود که در ابتدای سال جدید برای ورزش همدان رخ داد.

به گزارش رودآور و به نقل از همدان ورزش؛ تیم فوتبال الوند همدان با قبول شکست برابر تیم نیروی زمینی تهران در آغاز سال جدید مهر تاییدی زد بر سقوط خود به لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور تا نفس فوتبال همدان در ابتدای راه کاری خود در سال جدید از کار بیفتد.

اتفاقی که شوک بزرگی به بدنه ورزش همدان وارد کرد و تبعات این رویداد تلخ بی تردید از این پس خود را بروز خواهد داد. بهار فوتبالی همدان خیلی زود رنگ خزان به خود گرفت و حالا همه نگاه ها به پاس و تک بازی این تیم برابر ابومسلم خراسان است. دیداری که تنها می توان نام مرگ و زندگی را روی آن گذاشت.

پاس اگر می خواهد به سرنوشت الوند گرفتار نشود در این بازی که سه شنبه این هفته برگزار خواهد شد تنها باید سه امتیاز به جیب بزند تا کارش برای ابقا در لیگ یک به اما و اگرهای فوتبالی کشیده نشود.

به هرحال باید با واقعیت ها کنار آمد. فوتبال ویترین ورزش است و ویترین ورزش همدان خوب چیده نشده است! سال جدید برای ورزش همدان با اتفاقی تلخ آغاز شد و تنها دلخوشی مردم ورزش دوست همدان به آینده و چشم دوختن به رشته هایی چون کشتی، قایقرانی، والیبال و … است.

امسال بی تردید ورزشکاران همدان در عرصه های مختلف از جمله بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی حرف های زیادی برای گفتن خواهند داشت.

آرزو حکیمی امید اول همدان در این بازی های مهم است. حکیمی این روزها در اردوهای تیم ملی به سر می برد و با جدیت تمرینات را زیر نظر ایرج اقلیمی مدیر تیمهای ملی و سرمربی و همچنین آیگون پژوهش مربی تیم پیگیری می کند. حکیمی را از همین حالا باید شانس اصلی کسب مدال در اینچئون دانست.

میثم مصطفی جوکار اما دیگر ورزشکاری است که به احتمال فراوان به کره جنوبی اعزام خواهد شد. البته از حالا خیلی زود است که برای چینش نفرات تیم ملی کشتی نظر بدهیم اما چیزی که از شواهد پیداست اینکه خادم باتوجه به غیبت جوکار در جام جهانی آمریکا برای کره جنوبی به او میدان خواهد داد. اگر چنین اتفاقی رنگ واقعیت به خود بگیرد عضو ملایری تیم ملی شانس بالایی برای تصاحب مدال آن هم از نوع خوش رنگش را خواهد داشت.

در رشته تیراندازی مه لقا جام بزرگ امسال سال سرنوشت سازی را پیش رو خواهد داشت. او علاوه بر بازی های آسیایی اینچئون، در اسپانیا و در بازی های جهانی هم تیراندازی خواهد کرد! در تقویم فدراسیون جهانی، بازی های جهانی اسپانیا دقیقا قبل از بازی های آسیایی اینچئون کره جنوبی است و به نظر می آید تیراندازان از اسپانیا مستقیم به کره جنوبی اعزام خواهند شد. جام بزرگ بی شک یکی از بهترین های تیم ملی است که سابقه حضور در المپیک لندن را هم دارد. او می تواند در کره جنوبی و حتی اسپانیا گردن آویز مدال باشد.

در رشته تیراندازی با کمان هم ساسان رضوی که همدانی است می تواند در اینچئون به تیم ملی کمک کند. ورزشکاری که در ماه های اخیر رکوردهای خوبی زده و اواخر سال با حضور در بازی های جایزه بزرگ تایلند به تجربیات خود اضافه کرد.

اما آرمین تشکری امسال مانند سال ۹۲ سال پر سر و صدایی را تجربه خواهد کرد. عضو تیم ملی در صورت صلاحدید کادر فنی امسال علاوه بر حضور در لیگ جهانی همراه با تیم ملی در رویدادهایی چون بازی های آسیایی و جهانی هم حضور پیدا خواهد کرد.

در کنار این ورزشکاران امسال برای رشته هایی چون کبدی، شمشیربازی، دوچرخه سواری، سنگ نوردی، اسکیت هاکی و چند رشته باظرفیت همدان می تواند سال سرنوشت سازی باشد.

 امیدواریم سال ۹۳ برای ورزش کشور و همچنین ورزش همدان سالی پر از موفقیت و کامیابی باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان