آخرین اخبار

21. فروردين 1393 - 12:45   |   کد مطلب: 12622
مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان برنامه های دستگاه ورزش همدان در سال 93 را در دو هدف کلی تعریف کرد.”سید عبدی افتخاری” گفت: امسال ورزش همدان روزهای حساسی را تجربه خواهد کرد. ما در بسیاری از رشته ها مستعد هستیم و این استعدادها باید در میادین ملی و فراملی شکوفا شود.

به گزارش رودآور و به نقل از همدان ورزش، در اینچئون مقتدرانه حاضر می شویم

وی با اشاره به بازی های آسیایی ۲۰۱۴ کره جنوبی افزود: امسال تلاش می کنیم در تمامی ابعاد و شاخص های ورزشی سال خوبی را داشته باشیم. حضوری مقتدرانه در عرصه های فراملی و همچنین رقابت های آسیایی اینچئون از مهم ترین اهداف امسال دستگاه ورزش همدان است.

افتخاری خاطرنشان کرد: قطع به یقین ورزشکاران همدان مثل رقابت های گوانگجو و همچنین المپیک لندن حضور درخشانی در بازی های آسیایی ۲۰۱۴ خواهند داشت.

مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان در همین باره تاکید کرد: هنوز خیلی نمی توان نظر داد چه تعداد ورزشکار همدانی به کره جنوبی اعزام می شوند اما فکر می کنم در ۲۰ رشته ورزشی، ورزشکاران همدان در اینچئون حاضر شوند. اواخر همین ماه جلسه روسای هیات های ورزشی برگزار خواهد شد که در آن جلسه درباره بازی های اینچئون تصمیمات قطعی و نهایی اتخاذ می شود.

درباره ادغام پاس و الوند صحبت ها جدی نبوده است

افتخاری در ادامه با اشاره به ابقای پاس در لیگ یک اضافه کرد: خوشبختانه تیم  نتیجه خوبی گرفت و بر جایگاه خوبی هم تکیه زد. برای سال آینده با حمایت های استاندار تیم خوبی بسته خواهد شد تا لیگ برتری شود. همدان شایسته حضور در لیگ برتر است و قطع به یقین فصل آینده با درایت های رئیس هیات مدیره تیم، پاس یکی از مدعیان اصلی صعود به لیگ برتر باشگاه های کشور خواهد بود.

وی درباره ادغام دو باشگاه همدانی هم اعلام کرد: باید منتظر تصمیمات اعضای هیات مدیره دو تیم و همچنین استاندار همدان باشیم. اما تاکنون بحث جدی برای ادغام صورت نگرفته است. چیزی که مشخص است اینکه باید از توان دو تیم برای رسیدن به لیگ برتر استفاده کنیم.

سال ۹۳ و دو هدف مهم

مدیرکل ورزش و جوانان در ادامه یادآور شد: در سال ۹۳ باید دو کار اساسی صورت بگیرد. نخست بازی های آسیایی اینچئون که باید حضور قهرمانان همدانی در این بازی ها را افزایش دهیم و دوم اینکه پروژه های ورزشی که بیشتر از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند به بهره برداری برسانیم.

وی در پایان گفت: باید امسال میزبانی مسابقات ملی و فراملی را در همدان افزایش دهیم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان