آخرین اخبار

5. ارديبهشت 1393 - 11:11   |   کد مطلب: 12903
کرمان مشهور است به شهر پول، شاید هیچ شهر دیگری در ایران نباشد که تا این حد در آن پول باشد، دلیل آن هم وجود ذخایر معدنی عظیم شخصی، باغات پسته، تاجران فرش است.
به گزارش رودآور به نقل از  پایگاه خبری قم ایده ال ،کرمان مشهور است به شهر پول، شاید هیچ شهر دیگری در ایران نباشد که تا این حد در آن پول باشد، دلیل آن هم وجود ذخایر معدنی عظیم شخصی، باغات پسته، تاجران فرش  و…. است.

11 728x1024  سفارش دسته گل میلیاردی عروس در کرمان

 ولی مردمان کرمان با وجود دارائی های فراوان همیشه از اشرافی گری و تجملات خود را دور نگه می دارند، سعی می کنند کم بخورند، کم بخرند ، از لوکس بازی دوری می کنند و یک ضرب المثل معروف نیز دارند و همیشه می گویند (فلان کار را نکنی، چشم می خوری) ولی متاسفانه چند وقتی است که  اشرافی گری و تجمل گرایی به کرمانی ها نیز روآورده است ، خصوصا در مراسمات عروسی، صرف هزینه های گزاف برای حریرآرائی، گل آرائی، پرواز با هواپیمای اختصاصی از فرودگاه کرمان و گرفتن فیلم عروسی از فراز آسمان، … از نمونه این هزینه های اضافی است.

ولی موردی که اخیرا در بین این نوع زوج ها باب شده است سفارش دسته گل عروس چندصد میلیونی تا میلیاردی است که از طلا و جواهرات با عیار بالا و نایاب تزیین می شود.

12  سفارش دسته گل میلیاردی عروس در کرمان

اول که تبلیغ آن را دیدم باور نمی کردم تا شخصا مراجعه کردم  و از نزدیک آلبوم های  آن را مشاهده کردم، شاید باور نکنید در این شهر که برخی از جوانان ما  که به خاطر  نداشتن هزینه یک عقد ساده نمی توانند ازدواج کنند، برخی از زوج ها نیز در لیست انتظار سفارش دسته گل جواهر نشان خود مراسم ازدواجشان را جابجا میکنند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان