آخرین اخبار

9. ارديبهشت 1393 - 22:17   |   کد مطلب: 13042
 تیم فوتبال پاس همدان پس از ٧ سال حضور در همدان در فصل جدید دوباره کارش به اما و اگر ها کشیده است ودر انتظار تصمیمات سرنوشت ساز استاندار است.

با توجه به نتایج ضعیف این فصل پاس همدان و عدم حمایت هواداران از مدیریت این تیم به نظر می رسد عبدالحمید رمضانی کارش در همدان به بن بست رسیده و باید شاهد تغییر و تحولات اساسی در این تیم باشیم.

از گوشه و کنار خبر می رسد با توجه به رفاقت دیرینه استاندار همدان با سید کاظم اولیایی مدیرعامل اسبق این تیم بازگشت وی به پاس محتمل تر از هر گزینه دیگری باشد اما اولیایی در مصاحبه های خود و دیدارهای دوستانه به شدت حضور در همدان به عنوان مدیرعامل پاس را رد کرده است و اعلام نموده فعلا قصد مدیریت در فوتبال کشور را ندارد.

اما یکی دیگر از احتمالات این روزهای پاس همدان بازگشت عباس صوفی به تیم پاس است.

با توجه به برنامه های اقتصادی صوفی و مدیریت موفقش در هیئت فوتبال و باشگاه پاس بازگشت وی نیز جدی به نظر می رسد و خود عباس صوفی نیز بی میل از بازگشت مجدد به فوتبال نیست .

اما شایعه  این روزهای فوتبال همدان انتقال پاس به بخش خصوصی است و مهندس نیکبخت نیز قطعا بدش نمیاد از هزینه های کلان تیم داری رهایی پیدا کند و این تیم را به فرد یا نهاد خصوصی واگذار کند.

از گوشه  و کنار خبر می رسد استاندار همدان راغب است تیم پاس را به مهندس یدی مالک باشگاه الوند واگذار کند و احتمال زیاد باشگاه الوند به هیئت فوتبال یا باشگاه شهرداری همدان واگذار می شود.

البته این درصورتی است که طبق مصاحبه های اخیر یدی ، استاندار از طرح های اقتصادی وی حمایت کند و او نیز بتواند با خیال راحت به تیم داری در عرصه لیگ بپردازد.

اما این اخبار در حالی به گوش می رسد که رمضانی مدیرعامل فعلی پاس در مصاحبه با اصحاب رسانه  خود را مدیرعامل بی چون و چرای پاس در فصل آتی می داند و حتی شنیده می شود وی با چندین بازیکن و مربی برای فصل بعد وارد مذاکره شده است.

در هر صورت هواداران فوتبال در همدان به مانند سال های گذشته دراین فصل هم باید دوباره برای حضور تیم پاس در لیگ یک فوتبال در انتظار تصمیات شخص اول استان  باشند.

امیدواریم هر چه سریعتر مسئولان به دنبال انتخاب مدیر جدید و با لیاقت برای این تیم ریشه دار کشور باشند تا با حمایت هواداران  پاس بتواند بار دیگر حرفی در فوتبال کشور داشته باشد و امسال پاس پس دوری چهارساله  بتواند  به لیگ برتر راه بازگردد.

به گزارش تسنیم ، تیم فوتبال پاس همدان در پایان این فصل از لیگ دسته اول فوتبال باشگاه های کشور با کسب 29  امتیاز در رده نهم گروه الف این رقابت ها قرار گرفت.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان