آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1393 - 19:03   |   کد مطلب: 13136
روزنامه قانون در اقدامی عجیب به بهانه نقد اوضاع ازدواج، مطلب طنزی که کاملاً مخالف عرف است را منتشر کرده است.

به گزارش رودآور به نقل از  شبکه اطلاع رسانی دانا، روزنامه زنجیره ای قانون در شماره 403  روز شنبه، در طنزی که کاملاً هجو نوشته شده است، بحران ازدواج را از زبان احسان پیربرناش به تصویر کشیده شده است.

بیان مطالب در قالب بی حیایی در این مطلب طنز گونه به چشم می خورد که ضمن پوزش از خوانندگان برخی از قسمت های این طنز را منتشر می کنیم.

نگارنده در این مطلب ضمن زیر سوال بردن عملکرد رسانه ملی در خصوص ترغیب جوانان به ازدواج آورده است:  ... ازدواج هم همینجوری است. شاید مقایسه‌اش با بادمجان خیلی درست نباشد اما فعلا مشکل گوارشی مردم این است. باید ببینیم چی به خورد اینها داده‌اند که الان جنس مخالف می‌بینند، معده‌شان اذیت می‌شود و طلاق می خواهند.

در ادامه این مطلب آمده است: یک دلیلش البته می‌تواند پرخوری بعد از گرسنگی شدید باشد. مثلا افرادی که سال‌ها در قرنطینه و به‌صورت تفکیک جنسیتی زندگی کرده‌اند، یکهو می‌روند توی یک خانه 40 متری و آنقدر به هم برخورد می‌کنند که از یکدیگر زده می‌شوند.

در جای دیگر این مطلب، همجنس بازی کاملا عادی شمرده شده است و عنوان شده است: در چنین اوضاعی قوه مگر برای آدم باقی می‌ماند؟ اصلا آدم در چنین حالت‌هایی به جنس موافق کشش بیشتری نشان می‌دهد تا جنس مخالف. کشش است دیگر، آدمیزاد که نیست.

در این مطلب آورده شده: ترس جوانان از ازدواج زیاد است. اتفاقا ما به‌عنوان کسی که ازدواج کرده‌ایم می‌توانیم شهادت بدهیم اصلا ترس ندارد. یک‌مقدار اوایلش درد دارد، اما بعد از یک مدت جا باز می‌کند و دردش می‌افتد.به‌نوعی ازدواج مثل آمپول زدن است؛ در حالی که شما از سوزش ناشی از سرنگ به‌خود می‌پیچید، یک نفر آدم بامزه می‌آید کنارتان و می‌گوید: «دیدی درد نداشت؟!» بعد از مدتی شما می‌فهمید این آدم بامزه و عقده‌ای چون خودش قبلا این درد را تجربه کرده بوده، دنبال همدرد می‌گشته و اکنون آرزوی دیگری ندارد.

در پایان این مطلب نیز گفته شده است: همه اینها را نوشتیم  اما ازدواج، میل ندارم و نمی‌آم و نمی‌خورم و این حرف‌ها برنمی‌دارد. بگویی میل ندارم هم فکر می‌کنند تعارف می‌کنی. خانه خاله که نیست، باید بخوری. نمی بینی بحران داریم؟!

مطالب فوق در حالی در رسانه ها منتشر می شود که برخی از رسانه ها به خاطر بیان واقعیت ها و ارزش های انقلاب اسلامی در حالت توقیف هستند.

به نظر می رسد دولت شعار فرهنگی سال را به صورت وارونه در دست گرفته است و وزیر محترم نیز عزم خود را جزم کرده تا بتواند پای خود را در جای پای خاتمی قرار بدهد.

کارت زرد های مجلس به وزیر فرهنگ هم نتوانسته است وی را به مسیر فرهنگ اسلامی کشور بازگرداند و گویا در این وزارت‌خانه کمر همت بر توقیف ارزش ها و گسترش ضد اخلاق ها بسته اند.

قطعاً دغدغه های فرهنگی رهبری که در مناسبت های مختلف به مسئولین گوشزد می شود، چیزی متفاوت از عملکرد فعلی دولت در عرصه فرهنگ است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان