آخرین اخبار

12. ارديبهشت 1393 - 20:53   |   کد مطلب: 13137
سرمربی تیم هاکی بانوان همدان گفت: تیم همدان در دیدارهای پایانی لیگ برتر با تمام قوا به مصاف حریفان خود می رود و هدف این تیم تنها کسب عنوان قهرمانی است.

به گزارش رودآور به نقل از تسنیم، طیبه نوری درباره شرایط تیم هاکی بانوان قبل از دیدارهای نهایی لیگ برتر اظهار کرد: دیدار فوق العاده سخت و سرنوشت سازی برابر لرستان پیش رو داریم ولی تمامی بازیکنان عزم خود را جزم کرده اند تا با پیروزی در این دیدار راهی مسابقه  پایانی شویم.

وی افزود: لرستان همواره در سالیان اخیر از تیم های قدرتمند لیگ برتر بوده است ولی ما باید تمام تلاش خودمان را به کار بگیریم تا هم نتیجه خوبی بگیریم و هم به دیدار پایانی برسیم.

سرمربی تیم هاکی بانوان همدان با اشاره به نتایج دور مقدماتی همدان خاطرنشان‌ کرد: امسال از ابتدا عالی کار کرده ایم و فصل قبل بازی‌های خیلی خوبی در لیگ انجام دادیم اما با بدشانسی و بی‌تجربگی قهرمان نشدیم و امسال بدون شک باید بیشتر تلاش کنیم تا قهرمان شویم.

وی در پاسخ به این سئوال که دیدار بعدی این تیم با لرستان را چطور می‌بیند، عنوان کرد: ما سال های قبل هم با لرستان بازی کرده ایم آنها تیمی قدر و یک دست هستند البته آن ها در دور مقدماتی بر خلاف انتظار دوم شدند اما صد درصد آنها نسبت به دور مقدماتی تغییراتی داشته‌اند و باید به طور دقیق این تیم را آنالیز کنیم تا بتوانیم به بهترین شکل برابر آنها به پیروزی برسیم.

نوری در پاسخ به این سئوال که علاقمند است در صورت صعود به دیدار پایانی با کدام تیم بازی کند، گفت: هر دو تیم نقده و اراک نیز تیم های بسیار قدرتمندی هستند اما به نظر می رسد نقده امسال سرمایه گذاری بیشتری در این زمینه کرده باشد ولی در هر صورت برای ما فرقی ندارد با چه تیمی بازی کنیم وهدف تنها کسب عنوان قهرمانی است.

بنا بر این گزارش دور نیمه نهایی و فینال رقابت های لیگ برتر هاکی بانوان کشور از یازدهم اردیبهشت ماه امسال به میزبانی شهر اراک برگزار می‌شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان