آخرین اخبار

18. ارديبهشت 1393 - 8:22   |   کد مطلب: 13247
مسئول برگزاری آزمون استعدادیابی ورزش والیبال تویسرکان گفت: آزمون استعدادیابی ورزشی در رشته والیبال با برنامه ریزی های لازم برای شناسایی نونهالان مستعد ورزش والیبال در سطح شهرستان تویسرکان برگزار شد.

الهام علی پور در گفت و گو با خبرنگار رودآور با بیان اینکه آزمون استعدادیابی ورزش والیبال در تویسرکان زیر نظر هیئت والیبال تویسرکان برگزار شد، افزود: حضور در بین مدارس دخترانه  و انتخاب افراد مستعد در گروه سنی 10 تا 12 سال برای شرکت در آزمون گام نخست طرح بود که به خوبی برگزار شد.

وی با بیان اینکه طرح مذکور طرح ملی است که در سه مرحله شهرستانی، استانی و کشوری اجرا می شود، تصریح کرد: در حال حاضر مرحله شهرستانی آن انجام شده  و در نهایت افراد شناسایی شده با کسب امتیاز لازم در مراحل شهرستانی، استانی و کشوری، برای سطح یک استعدادیابی به تیم ملی رده های سنی نونهالان و نوجوانان والیبال راه خواهند یافت.

مسئول برگزاری آزمون استعدادیابی ورزش والیبال تویسرکان افزود: آزمون استعدادیابی ورزش والیبال در ایستگاه های دو 20 متر، پرش درجا، (انعطاف پذیری) خم شدن به جلو، دو 9*4 متر، دراز و نشت و آشنایی با توپ برگزار شد.

علی پور افزود: طی دو سال اخیر فعالیت‌های خوبی برای ساماندهی فعالیت‌های ورزشی برای سال‌های آتی صورت گرفته‌است و در اولین گام مبحث نونهالان مورد توجه قرار دارد.

وی با اشاره به این اینکه تأثیرگذاری آموزش ورزش در سنین پایه و شناسايي استعدادهاي ورزشي بسیار موثر است، افزود: اجرای این طرح دیربازده است ولی در مجموع می تواند ورزش کشور را به اوج برساند و در عرصه های ملی و بین المللی حرفی برای گفتن داشته باشیم.

مسئول برگزاری آزمون استعدادیابی ورزش والیبال تویسرکان یادآور شد: برای تقویت تیم‌ های ملی کشور به ویژه تیم ملی نوجوانان و بهره‌ مندی از همه استعداد های سراسر کشور طرح ملی استعدادیابی انجام می شود و شهرستان تویسرکان نیز می تواند با شاساندن استعدادهای خود در زمینه ورزش والیبال و فرا گرفتن آموزش های لازم حرفی برای گفتن داشته باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

 

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان