آخرین اخبار

7. خرداد 1393 - 0:11   |   کد مطلب: 13679
مدیر نگهداری ارتباطات سیار شرکت مخابرات استان همدان گفت: مشترکین بدهکار تسویه حساب کنند در غیر این صورت خطوط تلفن همراه و ثابت آنها واگذار شده و بخشی از بدهی از محل ودیعه برداشته می شود.

به گزارش رودآور به نقل از ایسنا، "حسن علی نسیم دوست" افزود: طبق بند قرارداد مشترکینی که بیشتر از دو دوره متوالی بدهی خود را پرداخت نکنند مخابرات این اختیار را دارد که اقدام به سلب خطوط کند و بدهی را از محل ودیعه بردارد.

وی ادامه داد: برخی مشترکین هم به علت برقراری ارتباط با برنامه های ماهواره ای به منظور شرکت در مسابقات هزینه های میلیونی به شرکت مخابرات تحمیل می کنند و توان پرداخت قبوض را ندارند بنابراین ابتدا  ابلاغ اخطاریه از طریق تماس تلفنی یا حضور در درب منازل صورت می گیرد و در بدترین شرایط از طریق مراجع قضایی برای وصول مطالبات وارد می شویم.

نسیم دوست با بیان اینکه مشترکین نباید گول برنامه های ماهواره ای را بخورند، اظهار کرد: این برنامه ها تماس گیرنده ها را مدت زمان طولانی پشت خط نگه می دارند و بدین ترتیب مشترکین گرفتار می شوند و بدهی های چند میلیونی به بار می آورند به عنوان نمونه قبضی با مبلغ بدهی بالای 20 میلیون تومان هم داشتیم.

وی خاطرنشان کرد: مشترکین خطوط ثابت و تلفن همراه باید نسبت به پرداخت بدهی های خود اقدام کنند تا مجبور به فروش خطوط آنها و صدور اخطاریه و در نهایت ورود از طریق مراجع قضایی نشویم.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان