آخرین اخبار

9. خرداد 1393 - 0:06   |   کد مطلب: 13711
معاون توسعه و مهندسی مخابرات همدان با اشاره به آغاز اجرای طرح هم‌کدسازی در سطح استان، اجرای آن را تا به امروز موفقیت‌آمیز دانست و گفت: با اجرای طرح هم‌کدسازی مشکلات جدی تا به امروز در سطح استان ایجاد نشده که البته مشکلات جزئی نیز به ویژه از طریق شماره‌گیری با تلفن همراه به وجود آمده است.

به گزارش رودآور به نقل از صبح الوند، سیدعلی معینی‌شکوه با اشاره به نحوه اجرای طرح هم‌کدسازی اظهار کرد: با اجرای طرح هم‌کدسازی و اضافه شدن عدد 3 به رقم اول پیش شماره‌های مشترکین تلفن‌ ثابت، در برخی از مناطق یک تا 3 رقم پیش شماره‌ها تغییر کرده‌‌اند.

وی افزود: با اعلام قبلی از سوی شرکت مخابرات، در شهرهایی از جمله همدان، رزن، نهاوند و کبودراهنگ فقط عدد 3 به اول پیش‌شماره‌های تلفن ثابت آنها اضافه شد و دیگر هیچ تغییری در پیش‌شماره‌های آنها انجام نشده ‌است.

معاون توسعه و مهندسی شرکت مخابرات همدان از تغییر پیش‌شماره‌های تلفن ثابت مشترکین شهرهای تویسرکان، اسدآباد، بهار و فامنین خبر داد و تصریح کرد: با تغییر حداکثر 3 رقم از پیش شماره‌های تلفن ثابت برخی از مشترکین، پیش شماره شهر بهار از 422 به 3450، شهر تویسرکان از 492 به 3492 و فامنین از 722 به 3782 تغییر پیدا کرد.

وی با اشاره به امکان اضافه‌شدن رقم 4 به اول شماره‌های مشترکین تلفن ثابت برخی شهرهای بزرگ گفت: در استان‌های بزرگ به دلیل عدم پاسخ‌گویی رقم 3 به عنوان رقم مورد نظر برای اضافه‌شدن به پیش شماره‌ها، رقم 4 نیز در برخی از مناطق آن استان‌ها عمل خواهد کرد.

مدیر اجرایی پروژه هم‌کدسازی همدان افزود: در سطح استان نیز به دلیل عدم پاسخگویی صرف اضافه شدن رقم 3 به پیش‌شماره تلفن‌های ثابت مشترکین بوده که مجبور به تغییر سه شماره از پیش شماره آنها در این عملیات اجرایی شدیم.

وی با اشاره به آغاز اجرای طرح هم‌کدسازی در سطح استان، اجرای آن را تا به امروز موفقیت‌آمیز دانست و گفت: با اجرای طرح هم‌کدسازی مشکلات جدی تا به امروز در سطح استان ایجاد نشده که البته مشکلات جزئی نیز به ویژه از طریق شماره‌گیری با تلفن همراه به وجود آمده است.

معین‌شکوه افزود: با باقی‌ماندن شماره‌های قبلی مشترکین تلفن ثابت در حافظه تلفن همراه و اقدام به تماس با آن شماره‌ها گاهاً اختلال در شبکه به وجود آمده که برای جلوگیری از آن مشکل، باید مشترکین تلفن همراه اقدامات لازم را برای پاکسازی شماره‌های مورد نظر از حافظه تلفن خود را انجام دهند.

مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان نیز با ابراز رضایتمندی از اجرای هم‌کدسازی افزود: با اجرای آن در استان هیچ مشکل بخصوصی تا به امروز مشاهده نشده است.

حسنعلی نسیم‌دوست اظهار کرد: در روزهای آغازین طرح هم‌کدسازی مشکل مقطعی در برخی از نقاط به دلیل سرویس‌گیری آنها از سیستم دبلیو بوده که البته کمتر از سه ساعت آن مشکل نیز رفع شد.

وی گفت: با وجود منطقی بودن امکان ایجاد اختلال در اجرای طرح هم‌کدسازی به ویژه در داخل سیستم و متوقف‌شدن آن طی 48 ساعت، خوشبختانه در استان همدان برخلاف سایر استان‌ها چنین مشکلی ایجاد نشد.

مدیر امور مشترکین تلفن سیار شرکت مخابرات همدان با اشاره به اولویت استان در اجرای طرح همکدسازی نسبت به سایر استان‌ها یادآور شد: استان همدان با توانمندی در اجرای طرح مورد نظر، جزو استان‌های برتر قرار گرفت و در این زمینه نیز تا به امروز موفق بوده است.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان