آخرین اخبار

13. خرداد 1393 - 23:18   |   کد مطلب: 13802
معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی گفت : براساس اعتبارات مصوب امسال بیست هزار میلیارد ریال صرف توسعه بزرگراهها و راههای اصلی کشور می شود.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، خیراله خادمی ˈ روز سه شنبه درحاشیه بازدید از کنار گذر اسدآباد افزود : امسال ده هزار میلیارد ریال به صورت ملی و ده هزار میلیارد ریال دیگر نیز به صورت استانی توسط ادارات کل راه و شهرسازی استانها در بخش راه هزینه خواهد شد .

وی با اشاره به اینکه سال گذشته 70 درصد از اعتبارات طرح های راه تخصیص یافته است گفت : مشکل کمبود اعتبار در وزارت راه و شهرسازی وجود دارد اما امیدواریم با تخصیص مناسب بتوانیم بخشی از طرحهای نیمه تمام راه را به بهره برداری برسانیم .

معاون شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی اتمام کنارگذرهایی که موجب ترافیک سنگین در مناطق شهری می شوند را از برنامه های وزارت راه در سالجاری اعلام کرد و گفت : حذف گلوگاههای برخی محورهایی که به جنوب و جنوب غربی کشور متصل می شوند و همچنین محورهایی مانند بزرگراه کربلا که از اهمیت خاصی در تردد برون مرزی برخورداراست نیز از اولویت های وزارتخانه است .

خادمی با اشاره به اینکه محور کرمانشاه تا تهران چهار خطه است خاطرنشان کرد : این مسیر ایمنی بالایی دارد اما در بعضی نقاط مانند اسدآباد ترافیک از داخل شهر عبور می کند و کنارگذر شرقی غربی اسدآباد طرحی است که برای افزایش ایمنی این محور در حال احداث است .

نماینده مردم اسدآباد در مجلس شورای اسلامی نیز با بیان اینکه کنارگذر اسدآباد طرحی ملی است و متعلق به همه نقاط کشور است گفت : این طرح با پیشرفت 40 درصدی در حال اجراست .

بهروز نعمتی تصریح کرد : به رغم کمبود اعتبار در سالیان اخیر همه تلاش خود را برای تامین اعتبار از طریق فروش اوراق مشارکت و سهام خواهیم کرد تا عملیات اجرایی متوقف نشود و تا پایان امسال یک خط از کنارگذر به بهره برداری برسد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان