آخرین اخبار

15. خرداد 1393 - 10:24   |   کد مطلب: 13844
بازیکنان تیم ملی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری بازیها شرکت کردند.
به گزارش رودآور به نقل از   باشگاه خبرنگاران بازیکنان تیم ملی صبح امروز در نشست هماهنگی برگزاری بازیها شرکت کردند.
ملی پوشان صبح امروز و پس از صرف صبحانه راس ساعت 9:30 دقیقه برای زیادی را پیش از تمرین امروز انجام دادند. بازیکنان تيم ملی برای برگزاری نشست هماهنگی که برگزار کننده آن فیفا و در خصوص مسایل انضباطی، داوری و معرفی میزبان بود شرکت کردند. در ابتدای اين جلسه بازیکنان تيم ملی برگه هایی را که فیفا در نظر گرفته بود امضا کردند و شماره خود را زیر هر امضا نوشتند تا طریقه شناسایی آنها در آينده با توجه به برگه های شناسایی مسابقات باشد.
پس از امضای برگه ها، بازیکنان موظف به امضای دو پیراهن سفید و قرمز تیم ملی ایران و توپ جام جهانی بودند که همه بازیکنان این کار را انجام داده و نماینده فیفا با دقت خاصی تعداد امضاها را چک کرد و پس اینکه متوجه شد تعداد بازیکنان تیم ملی 24 بوده علت را جویا شد و پس از توضیحات ارائه شده، موافقت خود را برای تکميل و امضای بیست و چهارم ايران اعلام کرد.
لازم به توضيح است فیفا يک توپ را فقط برای امضای سرمربیان تیم های ملی در نظر گفته بود که کالوس کی روش این توپ را امضا کرد.

همچنین کاپيتان های تیم های حاضر در مسابقات می بایست بازو بندهای در نظر گرفته شده که به رنگهای زرد و آبی بود را امضا کنند که جواد نکونام کلیه بازوبندها را امضا کرد.
پس از امضای برگه ها، پیراهن ها، توپ ها و بازو بندهای کاپیتانی ، نشست اولیه با معرفی مسئولین حاضر در این نشست و نمایش فیلمی از معرفی برزیل آغاز شد و پس از آن با حضور همه اعضای کاروان ايران مسئولين فیفا در خصوص ممنوعيت شرط بندی در مسابقات و دقت در اجرای کليه قوانين بازی ها و سبک جديد دست دادن که موسوم به دست صلح است توضيحاتی ارائه کرده و از بازیکنان خواستند تا در شروع بازی از این مدل دست دادن استفاده کردن و کاپيتان های تیم ها هم به همين روش با يکدیگر دست بدهند.
در ادامه نماینده فیفا از اعضای کادر سرپرستی خواست اتاق را ترک کرده و بازیکنان و اعضای کادر فنی با حضور اسفندیار بهارمست – مدرس داوری فیفا، آخرین قوانین و مقررات اين مسابقات را مرور کردند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

CAPTCHA ی تصویری
کاراکترهای نمایش داده شده در تصویر را وارد کنید.
صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان