آخرین اخبار

15. خرداد 1393 - 10:46   |   کد مطلب: 13846
سه فرنگی کار جوان ایران امروز (پنجشنبه) در روز نخست کشتی قهرمانی جوانان آسیا در شهر اولان باتور مغولستان به دیدار نهایی راه یافته و سه نماینده دیگر کشورمان هم در مرحله نیمه نهایی حضور دارند.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا از فدراسیون کشتی، در وزن 55 کیلوگرم بهروز ملکی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 10 بر یک اوسکونبای عبدوپاتایف از قرقیزستان را شکست داد و در دور بعد برای حضور در دیدار فینال به مصاف دایکی کوبایاشی از ژاپن می رود.

در وزن 60 کیلوگرم علی ارسلان پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 3 - 2 میربیک آیناگولوف از قزاقستان را شکست داد. وی در دور بعد برای حضور در دیدار فینال با بیتوسول کیوم از کره جنوبی می رود.

در وزن 66 کیلوگرم رامین طاهری در دور نخست با نتیجه 11 - صفر ریوجی آمیمیا از ژاپن را مغلوب کرد. وی در دور دوم با نتیجه 9 – صفر نورجان بک عبدوگانیف از قرقیزستان را پشت سر گذاشت. طاهری در مرحله نیمه نهایی نیز با نتیجه 11- 2 از سد کیونگ دو جونگ از کره جنوبی گذشت و به دیدار فینال راه یافت.

حریف وی در دیدار فینال کوسرایف اوبلوبردیف از تاجیکستان است.

در وزن 74 کیلوگرم پیام بویری در دور اول با ضربه فنی (11- صفر) جانگ چانگ لی از چین را شکست داد.

وی در دور دوم نیز با نتیجه 8 بر صفر از سد نایوکی هانایاما از ژاپن گذشت. بویری در مرحله نیمه نهایی با شکست 8 بر 7 تامرلان شادوکایف از قزاقستان به دیدار فینال راه یافت. حریف وی در این دیدار اسان آسانوف از قرقیزستان است.

در وزن 84 کیلوگرم علی شریفی پس از استراحت در دور نخست در دور دوم با نتیجه 4- صفر آیشان از چین را شکست داد وی در مرحله نیمه نهایی به مصاف محمدعلی شمس الدین اف از ازبکستان می رود.

در وزن 96 کیلوگرم محمد ابراهیمی پس از استراحت در دور اول در دور دوم با نتیجه 8 - صفر مانداح ادر از مغولستان را پشت سر گذاشت وی در مرحله نیمه نهایی نیز با ضربه فنی (14- 5) کیونگ کیم از کره جنوبی را شکست داد و به دیدار فینال راه یافت. حریف ابراهیمی در دیدار فینال علیم خان سیزدیکوف از قزاقستان است.

رقابت های کشتی آزاد و فرنگی قهرمانی جوانان آسیا روزهای 15 تا 18 خرداد ماه برگزار می شود.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان