آخرین اخبار

5. تير 1393 - 5:21   |   کد مطلب: 14194
فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان گفت: جشنواره ورزشی جام مستضعفین به نام سردار شهید ˈعلی چیت سازیانˈ با شرکت 27 استان از سراسر کشور پنجم و ششم تیرماه در همدان برگزار می شود.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا سردارˈ غلامعلی ابوحمزه در جمع خبرنگاران افزود: در این جشنواره ورزشی 27 استان از سراسر کشور به تعداد 750 ورزشکار در دو رشته دو و میدانی و وشو به مدت دو روز با یکدیگر به رقابت می پردازند.

وی اضافه کرد: برای برگزاری مطلوب این جشنواره ورزشی شش کمیته شامل پشتیبانی، بهداشت و درمان، روابط عمومی و تبلیغات، کمیته فنی ، تشریفات، انتظامات و امنیت پیش بینی شده است.

وی اظهار داشت: استان همدان ورزشکاران زیادی در سطح ملی ، آسیایی ، المپیک و جهانی دارد که در رشته های مختلف خوش درخشیدند.

سردار ابوحمزه گفت: آشنایی مردم به ویژه جوانان با فرهنگ ایثار ، فداکاری ، شهادت، استفاده از ظرفیت و پتانسیل های سایر استان ها ، انتقال تجارب و اندوخته های استان های دیگر و تقدیر از خانواده های شهدای ورزشکار از جمله اهداف برگزاری این جشنواره ورزشی است.

وی با بیان اینکه ورزش بسیاری از معضلات اجتماعی را اصلاح می کند اضافه کرد: بسیج و سپاه در رشته های مختلف ورزشی موفقیت های زیادی را کسب کرده است.

وی اظهار داشت: بسیجیان ورزشکار با حضور پرشور و قوی خود در سایر کشورهای دنیا ، پیام نظام و انقلاب اسلامی را منعکس خواهند کرد.

سردار ابوحمزه گفت: بسیجیان افکار و اندیشه های خود را به بدنه ورزش کشور تزریق می کنند و فرهنگ ایثار ، خلاقیت ، خودباوری، نوآوری ، اراده و تقوا را در جامعه انتقال می دهند.

در این جشنواره ورزشی دو تیم از استان همدان شرکت دارند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان