آخرین اخبار

6. تير 1393 - 5:56   |   کد مطلب: 14206
ییس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان گفت : سوانح رانندگی درون شهری این استان در سه ماه نخست سالجاری منجر به فوت 22 نفر و مجروح شدن 365 نفر شد.

به گزارش رودآور به نقل از ایرنا، سرهنگ حسین طلایی افزود: میزان متوفیان سوانح رانندگی درون شهری در سه ماه نخست سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته 15 درصد کاهش داشته است.

وی اظهار داشت: 43 درصد از متوفیان سوانح رانندگی همدان را راکبان و ترک نشینان موتور سیکلت، 42 درصد عابران پیاده و 15 درصد راننده و سرنشینان خودرو تشکیل می دهند.

وی اضافه کرد: بر اساس آمارهای موجود، شمار مجروحان سوانح رانندگی درون شهری در سه ماهه نخست سالجاری نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته دو درصد افزایش داشته است.

وی گفت: با توجه به افزایش شمار مجروحان سوانح رانندگی، پلیس راهور، طرح های کنترلی از جمله برخورد با متخلفان حادثه ساز را در اولویت قرار داده است و با اجرای این طرح، شش هزار و 500 دستگاه موتور سیکلت توقیف و راهی پارکینگ شدند.

رییس پلیس راهور استان همدان افزود: 24 درصد از مجروحان سوانح رانندگی این استان را موتور سواران، 38 درصد را عابران پیاده و مابقی مجروحان را راننده و سرنشینان وسایل نقلیه تشکیل می دهند.

بیشترین میزان سوانح فوتی و جرحی در استان همدان در ساعات 16 تا 21 رخ می دهد و مسیرهای حاشیه ای شهر همدان شامل بولوار ارتش، بولوار امام خمینی (ره)، جاده گنجنامه و فرودگاه حادثه خیز ترین محورهای همدان هستند.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان