آخرین اخبار

5. تير 1393 - 6:15   |   کد مطلب: 14209
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان گفت: اهالی تئاتر همدان انتظار دارند علاوه بر بخشی که گروه‌های استان در آن حضور دارند، بخش ویژه همدان نیز در جشنواره بیست و یکم گنجانده شود.

به گزارشرودآور به نقل از صبح الوند، فاضل عبادی در نشست هماهنگی با دبیر بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان اظهار کرد: مسئولان ارشد استان تمایل دارند همه برنامه‌های فرهنگی و هنری مربوط به قشر کودک و نوجوان در همدان برگزار شود.

وی با تأکید بر استقبال مردم همدان از این قبیل برنامه‌ها، زیرساخت‌های استان را نیز در سطح مطلوبی ارزیابی کرد و گفت: با توجه به برگزاری چندین دوره جشنواره‌ بین‌المللی فیلم کودکان و نوجوانان و جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان، باید بگویم تمام زیرساخت‌ها در همدان فراهم است و ما از نظر تجهیزات فیزیکی نیز در سطح مطلوبی قرار داریم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان با بیان اینکه مقدمات لازم برای تشکیل ستاد استانی بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان فراهم شده، به نمایندگی از اهالی فرهنگ و هنر همدان خطاب به پیام دهکردی، دبیر این دوره از جشنواره درخواست‌ها و پیشنهادهایی را مطرح کرد.

وی با تأکید بر ظرفیت‌های بالای هنرهای نمایشی در استان، گفت: اهالی تئاتر همدان انتظار دارند علاوه بر بخشی که گروه‌های استان در آن حضور دارند، بخش ویژه همدان نیز در جشنواره بیست و یکم گنجانده شود.

عبادی، اجرای بخش‌هایی از بیست و یکمین جشنواره بین‌المللی تئاتر کودک و نوجوان در مناطق محروم را مطرح کرد و افزود: با عنایت به اینکه اجرای عدالت فرهنگی یکی از شعارهای دولت تدبیر و امید است، پیشنهاد می‌کنیم در راستای محرومیت‌زدایی بخش‌هایی از این جشنواره‌ در شهرستان‌های استان برگزار شود.

وی انتخاب حداقل یک سوم از داوران جشنواره از استان، تجهیز یک سالن برای اجراهای ویژه خردسال، استفاده از سن سیار تئاتر در ایام برگزاری جشنواره، اطلاع‌رسانی بیشتر در خصوص بخش دانش‌آموزی و طراحی پوستر جشنواره در همدان را خواستار شد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان