آخرین اخبار

12. تير 1393 - 23:42   |   کد مطلب: 14276
مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان با بیان اینکه طرح های کمیته امداد امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن و احادیث نبوی است، گفت: همدان میزبان مسابقات کشوری اذان است.

به گزارش رودآور به نقل از مهر، جعفر روشن سرشت ظهر پنج شنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: برای رسیدن به مسائل معنوی در خانوارها باید آن را در راستای ارتقا دین باوری سوق داد و به همین دلیل نیز طرح های کمیته امداد امام خمینی(ره) برگرفته از قرآن و احادیث است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان افزود: در بحث یزکیهم جشنواره های قرآنی برگزار می شود که همدان در این راستا ید طولایی دارد و در سال گذشته توانست مقام اول جشنواره قرآن و اذان را از آن خود کند.

وی بیان داشت: همچنین در بحث یعلمهم نیز هشت هزار و 700 نفر دانش آموز، دو هزار و 550 نفر دانشجو در مقاطع مختلف و طلاب حوزه های علمیه حمایت شدند.

روشن سرشت با اشاره به اینکه برنامه های مختلف فرهنگی برگزارمی شود، اضافه کرد: آموزش خانواده در بحث مسائل اعتقادی و فردی، ارائه خدمات آموزشی قبل، حین و بعد از ازدواج از جمله برنامه ها است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان عنوان داشت: همچنین در بحث اوقات فراغت نیز سی و دومین سال اردوهای اعزامی برگزار می شود.

وی در ادامه گفت: در طول تابستان به طور ویژه و در طول سال به طور عام برای 18 هزار و 500 نفر دانش آموز، دانشجو و دختران در شرف ازدواج برنامه داریم.

روشن سرشت ابراز داشت: برگزاری کانون های فرهنگی تربیتی دائم و موقت از جمله برنامه ها در تابستان است و 19 کانون نیز برای چهار هزار و 960 نفر وجود دارد.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان اذعان داشت: همچنین برای جوانان پیروان ولایت 28 کانون برای یک هزار نفر است.

وی اظهار داشت: اردوهای اعزامی کشور به استان های دیگر شامل هشت دوره برای 548 نفر، میزبانی از دانشجویان و طلاب 22 استان برای یک هزار 680 نفر از یازدهم مردادماه از جمله برنامه های تابستان است.

روشن سرشت با اشاره به اینکه همدان میزبان دو جشنواره کشوری نیز است، افزود: برگزاری جشنواره قرآن و اذان و همچنین جشنواره ورزشی از جمله این جشنواره ها است.

مدیر فرهنگی کمیته امداد امام خمینی(ره) استان همدان بیان داشت: همچنین برگزاری اردوی یک روزه درون استانی برای چهار هزار و 960 نفر، برگزاری اردوهای خانوادگی که مادران همراه با دختران خود در اردو هستند برای تعداد سه هزار و 681 نفر و اردوی درون و برون استانی، برنامه های اوقات فراغت نیز برای یک هزار و 850 نفر برای امسال در نظر گرفته شده است.

وی در پایان گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) همدان در کشور از جایگاه خوبی برخوردار است و توانسته در جلوگیری از ترک تحصیل با 223 نفر در کشور از بهترین جایگاه برخوردار باشد.

ایمیل: roodavar1@gmail.com                 سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

ایمیل: roodavar1@gmail.com سامانه پیامکی رودآور ۳۰۰۰۸۸۳۳۰۰۰۰۶۱

دیدگاه شما

صندوق خیریه
همدان پرس
آب و هوای تویسرکان